hétfő, július 20, 2009

lenyugodtam szombat este

aztán, leginkább azért, mert rájöttem, hogy mennyire bölcs, előrelátó hatalmas lángelme vagyok.
miután a Hajós és a Kos lepattintott és a neten sem találtam szabad prédát (najó, nem is kerestem tovább 3 percnél), akkor úgy döntöttem, hogy a pilincka kis morzsákból, ami még a fűből maradt, csinálok egy ici-pici cigarettát és az jó lesz. már épp meg akartam tekerni, amikor eszembe jutott, hogy nem raktam-e el a fűből még akkor vésztartalékot, amikor vettem. és de. :) háhá!!! ZSENI VAGYOK!!! úgyhogy már a könnyeimet is felszárítottam, amiket azért hullajottam, mert se vasárnapra, se hétfőre nem volt zöld (vagyis hát ezt hittem), és már el se tudtam képzelni, hogy mi a bánatot csinálok. najó, voltak ötleteim, de azért ez a vésztartalék hatalmasat dobott a kedvemen. :) úgyhogy jól meg is tömködtem a papírt, és annyira lenyugodtam, hogy a Hajósnak végül is adtam egy lehetőséget vasárnapra. de kikötöttem, hogy ez lesz az utolsó, és hogy legyen felejthetetlen. :)
szombat este 11 körül borultam el a kanapén, 3-ig ott pihegtem, aztán be az ágyba, egészen délelőtt 11-ig kb.
vasárnap filmeket néztem: Kosaras naplója (ha ettől valaki nem szokik le a drogról, vagy nem parázik be, akkor semmitől... Leonardo Di Caprio hatalmasat alakít benne), aztán Donnie Darko, aztán Sztárom a párom. majd készülődtem a dzsodarandevúra.
úgy készültem, hogy menjünk bárhova is, én rámászok erre a srácra minimum. aha. már mikor megláttam, akkor tudtam, hogy nem lesz belőle semmi.
basszus, egy nagyon jóképű, helyes srác. az öltözködési stílusa is rendben, a testalkata is nekem tetsző agártest, erre kinyitja a száját és hatalmas odvas, félbe törött foga van, szinte legelől. meg csupa kosz volt a keze, a körme. (persze, tulajdonképpen munkásember, de hát egy tervezett randira azért csak megcsutakolom már magam, nem??) annyira visszataszító volt, hogy mikor kérdezte: "mennyire érsz rá?" akkor szivem szerint azt mondtam volna: "bocs, máris mennem kell..." ehhez képest nem, elmentem vele kocsikázni, elvitt Csörög falu mellé, ez Váctól van nem messze, kiültünk egy dombra nézelődni, spanglizni, beszélgetni. 5-kor találkoztunk, fél óra alatt értünk oda, majd este fél9-ig dumáltunk. én este fél10 körül voltam otthon.
klassz fej a srác, de hát olyan egyszerű, mint a barlangrajz. szinte végig ő beszélt, rólam egyszer kérdezett, a munkámról, hogy "akkor mi is ez a direktmarketing izé???" aztán ennyi. beszéltünk Ozoráról, látszik, hogy bennfentes, de engem pont ez idegesít. én nem akarom tudni, hogy kik szervezik, meg hogy, meg ki nyúlt le kit... nem érdekel. én csak lemegyek élvezni a bulit és ennyi. áhhh... nem az én színvonalam a fiú. búcsúzáskor persze, hogy majd hajókázunk együtt, meg mittomén. ópersze. hogyne. alig bírok magammal addig.
szerintem egyébként neki sem jöttem be, mert azért ha igen, akkor randi után szoktak küldeni egy sms-t, hogy "fú, de jó volt veled találkozni, tök jó, hogy megismertelek stb." de hát ettől a sráctól nem jött azóta se, semmi.
azért mondjuk voltak durva dolgok, mert pl. tudja úgy mozgatni az orrcimpáit, ahogy a Bőgős. hát ezen beszartam. :) meg valahogy az arcberendezése is kicsit hasonlít rá. de csak kicsit. a fogai kicsit nyuszisak neki is, de nem annyira. viszont ronda odvasak, ráadásul elől... FÚJ!!!! nem akartam mondani neki, de hát azért gondolkodjon már, hogy miért kap kosarat a lányoktól... hát hiába jóképű, de kinyitja a száját és mindenki elborzad. mint egy vidéki, suttyó alkesz. rémes. hogy lehet valaki 29 évesen ennyire igénytelen??? én is féltem a fogorvostól, mégis megcsináltattam 2 éve mindent. ne mondja már, hogy 1 fogtömésre nincs pénze. na, mindegy.
szóval orrcimpa mozgatás volt, meg hát igazából oda vitt el engem kocsival kb. ahova a Bőgős is tervezte januárban, hogy elvisz. mert a nagymamája a Börzsöny lábánál, vagy hol lakik, és hogy van ott neki egy telke (a Bőgősnek), és oda mentünk volna sátorozni, meg kirándulni (JANUÁRBAN!!!). aztán persze nem lett belőle semmi. most meg lett, csak nem vele.
és hát a tesója Vácott lakik (ott voltunk Váctól nem messze), meg hát ő Dunakeszire valósi tulajdonképpen, és hát oda-vissza érintettük... vicces lett volna, ha rámcsörög, és rákérdez hol vagyok. én meg benyögöm, hogy Dunakeszin. na, mindegy is. mi a francért csörgött volna rám??? azóta sem jelentkezett egyébként, pedig most már minden nap iwiwen van egyszer legalább. szerintem beijedt. hogy mégis többet akarok, mint szex. vagy nem tudom. én nem kerestem a pénteki két db sms óta. tulajdonképpen az eszemmel már megint lemondtam róla és már megint "rájöttem" úgymond, hogy ebből már nem lesz semmi. mármint érzelmi kapcsolat, kettőnk között. persze, azért eljátszadozom a gondolattal néha, főleg tudatmódosult állapotban, de tisztán mindig tisztán látom, hogy mi a szitu. mert ha annyira kellenék neki, akkor nem ilyen lenne. jó, persze, mégis férfiból van, ráadásul nem is akármilyenből, szóval nem várhatok tőle nyálas ömlengést sem, ha mégis máshogy gondolná a dolgokat, mint ahogy én most sejtem, hogy gondolja. áhhh... nehéz ügy. nem ringatom magam semmiben. az egész kapcsolatunk hatalmas mérföldköve lesz az, hogy augusztus 4-én déltől számítva mikor jelentkezik nálam először. ha még aznap, akkor van valami... ha még azon a héten sem, akkor vetek rá egy keresztet és ennyi. én utána elmegyek Ozorára és lefosom magasról. én oda bulizni megyek és nem agyalni. vagyis nem érzelmi dolgokon akarok agyalni, max. azon, hogy a cuccom kitart-e a buli végéig. :)
azért persze a JóIsten érdekes tréfát űz velem, és nem hagyja, hogy másnak is odaadjam magam a Bőgősön kívül. nem is bánom persze, de azért ez vicces. pedig hány, de hány pasival találkoztam már akár március, akár május óta. mennyien ajánlkoztak, mennyien nyomultak, és egyikkel se lett semmi. mert én nem akartam. és továbbra sem akarom. ja, és mi van ha a Bőgőssel se lesz semmi??? na, attól mondjuk nem félek, hogy dugni se akar. tuti, hogy azt mindenképpen.
most lehet, hogy beszáll egy új zenei projektbe, kapott felkérést, lehet, hogy mégis marad Magyarországon és nem megy külföldre tanulni? kíváncsi leszek...
ma reggel egyébként lecseréltem a goa zenéimet újra jazzre. most valahogy ahhoz lett kedvem. 2 hét múlva itthon lesz a Bőgős. nem is tudom elhinni... :)