péntek, július 03, 2009

ez a blog

a blogban, ez vicces. :) köszi csajok, hogy segítetek.
tudjátok, a szerelem vakká tesz, de a hályog kezd lehullani. egyre kevésbé foglalkoztat az a pöcsvirág.
najó, azért mikor tegnap megláttam, hogy játszanak a Szigeten, mármint a Trio Föld... igaz, a bőgőnél Norbi és nem a Bőgős, legalább is a programfüzet szerint. bár, hazajön addig, lehet, hogy mégis ő játszik, mittomén... no, akkor kicsit belémállt valami ismerős gyomorgörcs. még jó, hogy nem megyek a Szigetre. :) azért persze örülök, hogy fellépnek ott is, de csak azért, mert drukkolok, hogy befussanak, hogy meg tudjanak élni nagyjából a zenélésből.
ja, mert tegnap a Kossuth Klubban voltam, Banya kiállításmegnyitóján. ott van ugyebár a BJC. a megnyitón keresztülgyalogolt Oláh Dezső(ke), üvöltő mobillal. jaj, akkor az arca már a srácnak, hogy csak lapjáfal fér be az ajtón. na, mindegy. idétlen. aztán később megjelent Harcsa Veró is. (este ő énekelt a BJC-ben) úgy néz ki a hétköznapokban, mint egy nyolcadikos kislány. smink nélkül, könnyű nyári ruciban, semmi dívaság, csak egyszerűség. ha nem tudnám ki ő, simán elmennék mellette. így viszont persze jujjj. :) nem is értem, hogy fér ennyi és ilyen hang ebbe a nőcibe. 20 kg bringával együtt. :)
a megnyitón egyébként rettentő büszkén feszítettem, és az est folyamán többször nagyon meghatódtam. imádom az én Banyámat, nagyon örülök, hogy kreatív dologgal foglalkozik, hogy ilyen nagy fotósokkal együtt állíthatott ki, meg egyáltalán... örülök, hogy azt csinálja, amit szeret, amiben örömét leli. ja, és persze tehetsége is van hozzá. a megnyitó után még a Mikszáth téren leültünk egy kicsit kávézni, meg dumizni. este 3/4 9-re értem haza. otthon már csak tévézni volt erőm egy kicsit, aztán takarodtam aludni.
értem én, hogy miket szedtek össze a Bőgősről, de ugye megértitek ti is, hogy mennyire nehéz szembesülni ezekkel a dolgokkal??? ez a pasi nekem mindennél fontosabb volt és többet jelentett. ez a pasi annyi mindent adott nekem, pozitív dolgot, amit még soha, senki. amikor azt mondta, hogy szeret, meg amikor együtt voltunk, akkor totálisan őszintének, és hihetőnek tűnt minden. utólag visszagondolva persze, voltak jelek, amikből tudhattam volna, hogy egy fos az egész, de még a mai napig nem tudom elhinni, hogy hazudott, hogy egy ilyen balfasz, hogy csak rángatott dróton stb. illetve már kezdem elhinni, de belefájdul a szívem a tudatba, és most nagyon rossz. nagyon-nagyon rossz. hihetetlen csalódás ez nekem és hihetetlen fájdalom.
szóval klassz, hogy így szembesítetek a problémákkal, amik voltak, valakinek meg kell tennie, ez tény. mégsem érzem ettől annyira jól magam. sőt, egyáltalán nem.
kurva szar amikor tudatosul az emberben, hogy megint egy ábrándot kergetett, hogy valaki megint kihasználta, hogy valaki megint átbaszta, hogy valakibe megint többet gondolt, mint kellett volna. és velem most ismét ez történt. csak hogy a Bőgős azért mérföldekkel normálisabb volt, mint a Kéményseprő, vagy 76-os, vagy mittomén. őt szeret(t)em eddig életemben a legjobban. mindennél és mindenkinél jobban.
és mikor odadörgölitek az orrom alá, hogy hülye voltam, az azért persze kurvaszar. és hiába bólogatok, hogy jaja, tényleg hülye voltam, belül szétmarcangol a keserűség.
mindenki utál csalódni, koppanni. de ez most nálam olyan mértékű csalódottság, hogy nem tudom szavakba önteni. annyira valóságosnak és igaznak tűnt minden. minden, ami jó volt, amiért imádtam ezt az embert. egyszerűen a hibák eltörpültek. az egyetlen ember, aki miatt még a gyerekvállalásról is lemondtam volna, értitek??? aki miatt hajlandó lettem volna arra, hogy soha ne szüljek gyereket, csak legyünk együtt, mi ketten. ha ez az ára, ám legyen. ennyire voltam belé szerelmes. meg még jobban. bármit megbocsátottam volna neki, bármit megtettem volna érte, meg azért, hogy együtt maradjunk. és nem érdekeltek az eltűnései, a faszságai, még a saját orgazmusom sem.
és akkor most kiderül, hogy akiért mindenről lemondtam volna, akiért az Életem is odaadtam volna, az csak dróton rángatott, annak szinte minden szava hazugság volt és tulajdonképpen tipikus férfiként kénye-kedve szerint játszott velem.
most erre mit mondhatnék? most ettől hogy kellene éreznem magam??? ugye megértitek, ha nem ujjongok örömömben... ugye megértitek, ha nem vagyok képes könnyen túltenni magam ezen.
és ezzel együtt értetlen is vagyok. nem értem, hogy ha valaki azt mondja:
"tudom, hogy nekem te vagy a nagy szerencsém és nem akarom elbaszni" (január 1.)
"folytatni szeretném, mert rájöttem, hogy nekem te kellesz"
(január 26.)
"eddig a barátnőimmel vagy az ágyban volt jó, vagy agyban, de veled mindkettő rendben van"
(tavaly nov-dec.)
akkor hogy tudja nem sokkal ezek után azt mondani:
"nem érzem, hogy egy pár lennénk. eltelt 2 hét és nem hiányoztál." (márc. 13.)
"a Jóisten megmutatta nekem, hogy milyen a tökéletes nő, és most ez sem kell..."
(márc. 13.)
"a szerelem? az valahogy elmúlt..."
(márc. 13.)
hogy a picsába történhetett meg ez velem??? HOGYAN??? hogy a francba estem már megint bele egy ekkora csapdába??? és hogy a fenébe fogom tudni ezt feldolgozni???
mert bár belátom, nem szabad vele foglalkoznom, viszont a lelkemen ütött seb még elég durván gennyedzik. aztán majd idővel csak csordogál belőle némi folyadék és csak utána fog begyógyulni lassan. nagyon lassan. de addig? addig állandóan foglalkoztat. tisztogatom, óvom, féltem, ragasztgatom, ápolgatom. amíg teljesen el nem tűnik.
és nem vagyok benne biztos, hogy ha újra előkerülne és azt mondaná a Bőgős, hogy velem akar lenni, akkor nemet mondanék. egyelőre nem lennék rá képes, az biztos. szóval, csak reménykedhetünk, hogy nem kerül elő és nem tépi fel a félig behegedt sebet.
tudom, ha találnék nála jobbat, vagy egy legalább ugyanolyat, mint ő, akivel ugyanúgy jól érezném magam és ugyanúgy nőnek érezném magam, és szépnek és viccesnek és okosnak, akkor sokminden változna. de addig semmi. mellette éltem csak igazán, ráadásul úgy, ahogy nekem is tetszik, ez a nagy helyzet. illetve csak és kizárólag mellette nem unatkoztam egy másodpercig sem.
azért egyszer majd szeretnék vele elbeszélgetni. csak úgy. kíváncsi lennék, hogy is érzett valójában, mennyi volt a kamu az egészből és mennyi nem. mikor miért tett bizonyos dolgokat. szembesíteném néhány aprósággal. akkor talán tisztábban láthatnék. bár nyilván ennek sincs semmi értelme, vagy hát nem lenne. csak az én sebeim tépődnének fel újra, meg újra. csak nekem fájna minden.

5 megjegyzés:

  1. „értem én, hogy miket szedtek össze a Bőgősről, de ugye megértitek ti is, hogy mennyire nehéz szembesülni ezekkel a dolgokkal???”

    Miért? Sajna ez volt az ő igazi arca.

    „ez a pasi nekem mindennél fontosabb volt és többet jelentett. ez a pasi annyi mindent adott nekem, pozitív dolgot, amit még soha, senki.”

    Igen olyan okosan átverte a fejed és megalázott, mint még soha senki.”

    Vitt ajcsit, főzőtt néha”, részegen közölte, hogy szeret . / Mellesleg ez így szokott működni a normális pasiknál/ és bármit megtehetett veled, mert ezekért Te mindent megbocsátottál és jött a köd.

    „és mikor odadörgölitek az orrom alá, hogy hülye voltam, az azért persze kurvaszar. és hiába bólogatok, hogy jaja, tényleg hülye voltam, belül szétmarcangol a keserűség.”

    Nagyon sajnálom, a félreérthető voltam:( Nem voltál/ vagy hülye csak szeretetéhes./ Mert előtte még nagyobb görényekkel jöttél össze./ Nem akkor voltál gáz
    Most viszont butus vagy, hogy így sem lépsz rajta túl.

    „koppanni. de ez most nálam olyan mértékű csalódottság, hogy nem tudom szavakba önteni. annyira valóságosnak és igaznak tűnt minden. minden, ami jó volt, amiért imádtam ezt az embert. egyszerűen a hibák eltörpültek. az egyetlen ember, aki miatt még a gyerekvállalásról is lemondtam volna, értitek??? aki miatt hajlandó lettem volna arra, hogy soha ne szüljek gyereket, csak legyünk együtt, mi ketten. ha ez az ára, ám legyen.”

    És az nem jutott egyszer sem eszedbe, hogyha akár 5, 10 év múlva elhagyott maradsz egyedül és már gyereked sem lehet. /Jó lehet, de kockázatos./Simán úgy jártál volna, mint Albert Györgyi.

    „megbocsátottam volna neki, bármit megtettem volna érte, meg azért, hogy együtt maradjunk. és nem érdekeltek az eltűnései, a faszságai, még a saját orgazmusom sem.”

    Hidd el ezzel ő is tisztában volt. Ezért engedett meg magának ilyen húzásokat.

    „ugye megértitek, ha nem ujjongok örömömben... ugye megértitek, ha nem vagyok képes könnyen túltenni magam ezen.és ezzel együtt értetlen is vagyok. „

    Nem, nem értem meg. Ha dühös lennél azt vágnám, de hogy szomorkodni miatta az nem. Bmeg egy ilyenbe a lábamat nem törölném. Most miért vagy szomorú?
    Mit sajnálsz, hogy nem szarnak rád és néznek seggnek?

    „és nem vagyok benne biztos, hogy ha újra előkerülne és azt mondaná a Bőgős, hogy velem akar lenni, akkor nemet mondanék.”

    Tudod mit megérdemelnéd! De komolyan, hátha még fél év átbaszás után leesne a tantusz. Miért akarsz lábtörlő lenni. Bmeg nem az számít, hogy kinyögi:szeretlek, hanem azt éreztetni kell! Valaki egyszer azt írta Neked, hogy örül, hogy nem olyan pasival akadtál össze aki üt-ver. Mert Te egy olyan típus, vagy aki szeret áldozat lenni. Bmeg igaza volt.

    „tudom, ha találnék nála jobbat, vagy egy legalább ugyanolyat, mint ő, akivel ugyanúgy jól érezném magam és ugyanúgy nőnek érezném magam, és szépnek és viccesnek és okosnak, akkor sokminden változna. de addig semmi. mellette éltem csak igazán, ráadásul úgy, ahogy nekem is tetszik, ez a nagy helyzet. illetve csak és kizárólag mellette nem unatkoztam egy másodpercig sem.”

    Nagyon sajnálom, hogy ennyire nincs önbizalmad, de 1 pasi nem arra van ,hogy növelje! Egy kapcsiban jó esetben kiegészítik,jobbá-többé teszik a másikat.Nem azért vagyok együtt valakivel /legalábbis én/, hogy jobb nőnek érezem magam,vagy, hogy ne uncsizak, legyen kivel bulizni.Persze, ha együtt teszem vele mindezt ez 1 plusz. Azt hiszem Te másképp értelmezed a kapcsolat fogalmát.

    „azért egyszer majd szeretnék vele elbeszélgetni. csak úgy. kíváncsi lennék, hogy is érzett valójában, mennyi volt a kamu az egészből és mennyi nem. mikor miért tett bizonyos dolgokat. szembesíteném néhány aprósággal. akkor talán tisztábban láthatnék. bár nyilván ennek sincs semmi értelme, vagy hát nem lenne. csak az én sebeim tépődnének fel újra, meg újra. csak nekem fájna minden.”

    Már megtörtént!!!Nem 1 levelet írtál amiben kiderült, hogy mi bánt.Reagált rá? A legtöbbször mikor nem jelizett, Te küldtél neki sms-t. Én már csak poénból kipróbáltam volna, hogy magától mikor kerül elő. Pl:...
    G.

    VálaszTörlés
  2. Tesómmal hazamentünk, anyuékkal jó volt a hétvége, persze engem egy dolog baszott csak végig, hogy mi van Jazzbőgőssel. már eltemettem, gyártottam a szokásos elméleteimet, hogy mit rontottam el, stb.
    aztán szombat délután rádobtam egy "Hiányzol Cápasrác..." sms-t. nem bírtam tovább. meg tényleg hiányzott. bántott, hogy esetleg megbántottam őt, pedig nem akartam, illetve valamilyen szinten akartam, mert szurkapiszka kedvem volt, de nem érdemelte meg.
    Febr.25
    „hívtam a Bőgőst, miután elmentek, kb. 20 másodperc alatt lerázott. valami koncertről ment éppen hazafelé, meg majd jön és ennyi. szuper. én meg mintha nem is léteznék. annyira elszomorodtam már megint, hogy az nem igaz. próbáltam bőgni az ágyban…”
    túlzsizsegtem a dolgot megint. küldtem még délután fél 2 körül egy sms-t Jazzbőgősnek, hogy mennyire várom már, hogy ágyban legyek, de milyen kár, hogy csak a macskához bújhatok hozzá. célozva ezzel arra, hogy vele szívesen heverésznék...”
    ”ami persze basz, nem is kicsit, hogy Jazzbőgősről tegnap reggel óta semmi hír. valahol lemondtam róla, valahol meg kibaszottul akarom még. de én biztos nem fogok jelentkezni. én aztán nem. nincs az az Isten... erős vagyok és elszánt. Ennyi”

    Ez az első v. második szex után volt…

    Utána: csörgött a telefonom. Jazzbőgős hívott.
    "Én: Szia.
    Jb: Szia. Te hol vagy?
    Én: *zavart nevetés* Hol lennék? Nem értem a kérdést...
    Jb: Hol vagy????
    Én: Itthon.
    Jb: Nincs kedved kiruccanni??
    Én: Öööö... attól függ... mik az opciók?
    Jb: Vagy felmegyek hozzád egy üveg borral...
    Én: Öööö... te melyiket szeretnéd?
    Jb: Felmenni hozzád...
    Én: Öööö... ez nekem is jobban tetszik, mert hétfő reggelig nem tervezem a lábam kitenni a lakásból...
    Jb: Jó, akkor én itt hagyom a bőgőt, mert holnap délben úgyis próbálok, és egy óra múlva ott vagyok.
    Én: Rendben.
    Jb: Akkor addig is csók.
    Én: Szia.
    Jb: Szia."
    hmhm. idejön. hmhm. hát mégsincs vége. hmhm. én meg nem akarom, hogy vége legyen. pfff...
    ma egyébként én is vettem egy üveg bort. meg sajtokat. reméltem, hogy nem egyedül fogom elfogyasztani. köcsög Vérnénnye meg itt tombol... picsába. na, mindegy. az önmegtartóztatás erősíti a lelket. mert bizony itt mikrofonpróba sem lesz. nemnem. önző gecccc vagyok. ha nekem nem lehet jó, neki se legyen. :) majd rájön, milyen lóra tett. :)
    juhhuuuuuuuujjjj!!!! nem ártana rendbeszedni magam... :) futiiii!!!
    „Jazzbőgős jött, látott, győzött... ennyi...
    jött, hozott ajándékot (egy finom füstölőt) meg bort. bor kinyit, isz.”

    „ Te meg rögtön a nyakába borultál, mert előkerült. Szted normális, hogy szex után valaki x ideig nem jelentkezik? Sztem kurvára nem-Én valszeg megmondtam volna,hogy hova dugja..


    G.

    VálaszTörlés
  3. a joghurtom, hogy akkor eszek. közben Vikivel beszélgetek Jazzbőgősről, hogy vasárnap dél óta nem jelentkezett. erre jön egy sms. TŐLE. "jó étvágyat és szép napot kívánok. csókollak! T"
    hmhmhm... láláláláááááááááááááááááááááááááááá... :D
    ennyire nem láthat valaki a vesémbe amúgy... pfff... :)

    Na ez a belemagyarázás. Az nem tűnt fel, hogy ez így nem normális.

    „megvan az első
    rossz pont. vagy hát nem is rossz pont, csak felbasztam magam rajta. jó, nem nagyon, csak egy kicsit, de fel.
    még tegnap délben kérdeztem Jazzbőgőstől, hogy mikor láthatom... erre este 7 körül válaszolt, hogy vagy tegnap éjjel, vagy csütörtök délután... (kicsit furcsa volt nekem a csüt. délután, mert oké, hogy a MÜPA nem jött össze, de attól még találkozhatnánk ma...) lecsaptam az éjjelre. azt mondta, 11 után tud jönni, ha az nem késő nekem. mondtam nem, jöjjön.
    tévézgettem addig, majd 10 után készülődni kezdtem. éppen minden klappolt, 23:12-kor leültem a kanapéra, hogy most akkor elszívok egy cigit, úgyis 1-2 percen belül itt van. erre küld egy smst, hogy ne haragudjak, de nem jön, mert még gyakorolnia kell.
    annyira ideges lettem, hogy inkább nem is válaszoltam. mert biztos goromba lettem volna.
    nem az a baj, hogy nem jött (najó, az is baj), hanem hogy nem szólt 1 órával előbb. mert ha szól, akkor nem állok neki mindenfélét csinálni, hanem lefekszem a faszba. mert ráadásul fáradt is voltam. de bazmeg mikor szól??? amikor már teljes harcidíszben várom. na, ezt utálom a legjobban. és ezt már számtalan pasi eljátszotta velem. de én ezt gyűlölöm. velem ezt nem lehet megcsinálni. illetve meglehet, de csak háromszor: először, utoljára és soha többé... ennyi.”

    És csak októbernél tartunk… /Ugye akkor jöttetek össze?/

    Közvetlen utána:

    ”küldtem Jazzbőgősnek egy sms-t: "Ahoj Róóóland! Milyen napod van? :)" tartalommal. fél órája. még nem jött válasz. gondoltam, ne higgye, hogy durcizok.
    jujjjjjjjjjjj... mennyi gond és probléma... ehhhh... ;) „

    Mi van??? Először is teljesen jogosan voltál rá mérges. Észrevetted,
    hogy megint Te kerested ? Itt is annyira féltél, hogy egyedül maradsz,
    hogy inkább megalázkodtál.” Nem szabad soha többet!!
    Nagyon sajnálom,ha bántó voltam,de ez kurva szar.:/
    G.

    VálaszTörlés
  4. Vell! Köszi:) Most vettem észre,h olyat is másoltam,amit már Te is. :D Kívácsi vok a Te véleményedre az önbizalom= pasi kérdésben, remélem nem csak én látom így...
    G.

    VálaszTörlés
  5. Vitt ajcsit, főzőtt néha”, részegen közölte, hogy szeret . / Mellesleg ez így szokott működni a normális pasiknál/ és bármit megtehetett veled, mert ezekért Te mindent megbocsátottál és jött a köd.
    Hm...:D Hülle vok, szval a norm. pasi nemcsak részegen vall szerelmet.
    G.

    VálaszTörlés