szerda, július 01, 2009

az a nagy

büdös helyzet, hogy még mindig a Bőgősre fáj a fogam. 
még mindig, de mindig az ő nevét suttogva alszom el. már ha el tudok aludni és nem rá gondolok éppen.
mikor lesz ennek vége??? 
KÖNYÖRGÖM!!!!!!! MIKOR?????
mit tett velem ez a Férfi, hogy senki más nem érdekel, mióta ismerem???
mit tett velem ez a Férfi, hogy még a kalandok sem mozgatnak meg???
mit tett velem ez a Férfi, hogy nem tudok róla lekattanni???
éppen 2 hónapja, május elsején, 21:13-kor kommunikált velem utoljára, egy sms erejéig. azóta semmi. annyit se szólt hozzám, hogy "bakfitty"...
én mégse tudok róla lejönni. hiába próbálom. mert próbálom, azt nem mondhatja senki, hogy nem. de egyszerűen nem és nem megy...
holnap lennénk 9 hónaposak... ha az első randin ágybabújunk és teherbe esek (pont peteérésem volt), akkor most szülném meg a KisBőgőst...
hm. hát ez szép. se NagyBőgős, se KisBőgős. 
asszem most megyek és felvágom az ereimet...

9 megjegyzés:

  1. Mit tett velem ez a Férfi...? c. kérdésedre válaszolva: az a férfi szarrá alázott és tojt a fejedre, hát ezt tette.
    G.

    VálaszTörlés
  2. mondom én, hogy osztós nap. :D
    de kell ez, hátha végre lehull a hályog a csodálatosanszép, tutajos szemeimről... ;)

    VálaszTörlés
  3. nem mondtam, hogy hülye vagy!!! :)
    megszoktalak, a blog része lettél.
    hiányoznál, ha nem lennél.
    :)

    VálaszTörlés
  4. :D Kurvajóarc vagy:) De komolyan.:)
    G.

    VálaszTörlés
  5. Mert nem sértődsz meg, sztem jófej csaj vagy. Legalábbis nekem ez jött le. Vállalod a tetteidért a következmény szval amt ide írsz azt vállalod és azt is a hülye vagy én ezt csípem. Egy hibád van, de az kurva nagy, hagyod magad megalázni, de ezt a több szar év eredménye. Én bírlak :)
    Na ez már komplett dícsérés lett:D
    G.

    VálaszTörlés
  6. azért volt, mikor besértődtem. bár akkor geciszar napom volt.
    jaja, vállalok mindent és alázom magam, meg hagyom. ja. de csak mert tényleg sokat szoptam életemben. talán ezért.
    lehet, hogy barinők leszünk? nem kéne taliznunk? dobhatnál egy mailt, hogy wtf. :)
    komplett dícsérés. befosok. felírom valahova:
    "kedves naplóm! ma G. megdícsért..."
    :D

    VálaszTörlés
  7. Tudod mit Te kis bánatos, majd én elmegyek veled a Margitszigetre, de ha jön a hiszti ütök ám ,de hirtelen:D Most komolyan koccolhatnánk vmikor, befejezem ezt a munkám és hajrá:)
    G.

    VálaszTörlés
  8. Na mára már túl kedves voltam:D
    G.

    VálaszTörlés