csütörtök, július 16, 2009

csak a régi

nóta, csak a régi mondás, és ebben viszont mindenkinek igaza van: engedd el és megkapod.
lazára kell vennem, nem szabad rágörcsölnöm. ha csak dugni akar, dugjunk. nem kell tőle szerelmet, meg hiányérzetet várni. 
ha érzi, hogy nincs rajta nyomás, teljesítéskényszer, mármint érzelmileg, akkor talán szorosabbra fűzi a dolgot.
ha nem, akkor tévedtem, de legalább én irányítottam a dolgokat, és esetleg nem kevertem magam nagyobb szarba, nagyobb megaláztatásba.
mármint azzal, hogy én nyomatom a "szeretlek és hiányzol" dumát aztán cserébe nem kapom meg ugyanazt. és ezzel is csak magamat rombolom.
lazán kell kezelni. és egy szinten kell kezelni magamat vele. 
ha dugni akar, akkor ebben leszek partner. ha aztán nem keres hetekig, én se fogom. aztán majd megint dugni akar, és megtesszük. persze ehhez én is kellek, hogy ráérjek, meg kedvem legyen hozzá, stb. meg hát mégiscsak engem fog akarni, tehát irányítom a dolgot.
biztos vagyok benne, hogy a felelősségtől, a ragaszkodásomtól falcolt be februárban. mert akkor nyögtem be neki Fonó után, hogy tulajdonképpen vele képzelem el az életem. ezt nem kellett volna. ez nagyon-nagy hiba volt. meg is lett a büntetés érte: elhagyott. nem kapott levegőt. nem csoda, ha elege lett a kapcsolatokból. mert nálam, mellettem is azt érezte, teljesítenie kell érzelmileg, holott még nem telt el annyi idő, nem történt annyi minden, hogy erre készenálljon és teljes mértékben, őszintén ugyanezt érezze és ki is tudja mondani.
szeretett, biztos vagyok benne. meg jól érezte magát velem. nem véletlenül mondta a szakításkor, hogy attól még bulizhatunk együtt. meg nem véletlenül akart megkefélni Mikiék buliján.
mert akar engem, csak még érzelmileg nem akarja teljesen odaadni magát. vagy nem tudom. valami ilyesmi. túl sok volt neki a kötöttség előttem, túl sok volt az elvárás a nőktől, hogy viszont kell őket szeretni, és együtt kell velük élni stb. és én is ezt nyomtam, és persze, hogy elege lett. hiszen alig ismertük még egymást. nettó 3 hónapot töltöttünk együtt összesen. az mire elég??? semmire. konkrétan.
lazára fogom venni. ha ez fél évig csak szexkapcsolat lesz, akkor az lesz. de tudom, hogy el fogom érni vele a célomat.
aztán az is lehet, hogy valamin kiborulok és egy életre meggyűlölöm, és akkor meg ennyi.
úgyhogy majd fogok neki írni valami választ, valami vicceset, valami szexistát. majd. ha úgy fogom érezni, hogy belőlem jön. majd. ha úgy fogom érezni, hogy most már írnom kell. 
addig meg nyugi, no para és földre leszállás. ez a terv. ez egy jó terv. szerintem. :)

2 megjegyzés:

  1. Sztem nála ez MOST nem a dugásról szól. Magyarul nem hiszem, h azért írt, h majd x hét múlva kufircoljatok. Ja és ne csak mindig a rosszat mondjam: maximális
    respect, mert nem Te jelentkeztél! Az is jó, h nem görcsölsz rá:) Csak maradjon is így léccike jó?!
    Más: Ez csak kérdés, nem bántani akarlak: A képről nekem az jött le,h nyazsgem. Ez most az is akar lenni? Ő vágni fogja,h nem az? Jó lenne,ha nem sértődne be rajta.
    G.
    Ja ma azééé cukker vok ugyi? Nem vettem be a görény kapszulát:D Na én is kérem az elismerést plíííz:D

    VálaszTörlés
  2. hát, érdekes, mert szerintem meg pont a dugásról szól a dolog, de ne nekem legyen igazam. :)
    köszi a maxirespectet, nagyon jól esik, úgy érzem, most ki is érdemeltem. :)
    a görcsölésben is igyekszem így maradni, mármint nem görcsölni.
    jah, a képet nem küldöm el. most nem. majd egyszer megmutatom neki, de most nem akarom. mert tényleg azt hiheti, hogy "kopjál le!!" az üzenet. vagy nem tudom.
    G Drága... cukker vagy, igen!!! akár bevetted, akár nem, imádnivaló vagy. :) *vállvereget*

    VálaszTörlés