szerda, július 08, 2009

enyhe fejfájás kíséretében

ébredtem reggel. meg bal lábbal is keltem... szóval ma nincs jó napom.
tegnap este még megnéztem a Tenacious D c. filmet. hát az valami befosás jó volt! :) eszméletlen zenék, dumák, szituk, karakterek... kész. a végén meg egy zaftos fingás a korona az egész tetejére. :D mindenkinek ajánlom figyelmébe!!!
utána egy rész Pusszantlak, Drágám!, ahol a főhősnő (Eddy) éppen a fogyással küzdött. ezzel együtt meg azzal, hogy soha nem lehet elég jó senkinek, hiába csinál bármit. ezen persze jól elgondolkodtam.
ezen kívül semmi extra. csak 1 mosást toltam, ma lesz a napja a takkernak. de most már aztán tényleg. muszáj. :)
holnap jön TZ, péntek este 8-ra meg Katinkáék.
a biznisszel kapcsolatban teljesen befulladtam. totál sikertelen vagyok és tehetetlen, meg kedvem sincs csinálni. így, hogy nincs sikerélmény, meg pláne. pedig az a plusz 1000 euró bónusz azért basz. azt jó lett volna megcsípni. de most már bukó. nem haladok előre, de nem is nagyon teszek érte semmit, ez tény.
motiválatlan vagyok megint. meg fáradt.
nyaralni akarok, legalább pár napot. kikapcsolódni. elhúzni a városból a francba. néhány gondtalan, munka, internet, mobiltelefon nélküli napot szeretnék, vízparton, a családommal. szerintem nem túl nagy kérés...
fel kell töltődnöm, különben totál összeomlok. Ozorára is össze kéne kaparnom magam. mármint arra is fel kell töltődni, meg rá kell pihenni. ahogy nézek videókat (mert minden nap találok valami újat), csak jár a lábam, kattog az agyam, hogy bárcsak ott lehetnék már... állítólag 30-40.000 ember lesz. meg hogy tavaly is közel ennyi volt. fel sem tűnt. én 5000-re gondoltam max. hogy annyian voltak. érdekes. akkora a hely, hogy eltűnik ez a sok ember. mert hogy nem volt tömegnyomor, az biztos.
nincs kedvem dolgozni. mennék már haza. este Tűzraktér? hát azt még átgondolom... bár a Kos ki fog borulni, ha megint lemondom a randit. na, majd meglátom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése