szerda, július 15, 2009

bréking nyúzzzzzzzz

ÍRT A BŐGŐS!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDD
sáláláláááááááááááááááááá!!!
ma hajnali 4:03-kor belépett iwiwre, majd 4:06-kor a következő üzenetet küldte:
Téma: csoo
Feladás dátuma: július 15., 04:06
Üzenet szövege
"ecetes csipszet eszem es a seggedre gondolok.....nincs ez igy rendben......"

háháháháááááááááááá!!!!!!!!!!! tudtam én, hogy egyszer elszakad a cérna!!! TUDTAM!!!!
"engem nem lehet, elfelejteni..." mondhatnám a klasszikus dalszöveggel... :)
persze, ez az üzenet elég szexistának tűnik, de azért ebben sokkal több van... legalább is szerintem.
a lényeg tulajdonképpen, hogy írt, hogy kíván, hogy akar velem találkozni.
na, most kell nagyon okosnak és ügyesnek lennem. először is nem válaszolok még. főleg, mert azt sem tudom, hogy mit írjak... szívem szerint átküldeném azt a képet, amit Banya fotózott. a Bőgős ingjében vagyok rajta és pucsítok. asszem ettől dobna egy hátast. :)
na, segítsetek, mit tegyek!!! :)

láláláláááááááááááááááááááááá

:)

8 megjegyzés:

  1. Küldd el a képet!
    Panni

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2009. július 15. 9:55

    Panni: mail ment. mármint neked. egyelőre. csekkold azt a fotót szerintem előbb. :)

    VálaszTörlés
  3. Marion több hónap után BOLDOG!:) :)
    :) Te mit írsz neki, a kép mellé?
    G.

    VálaszTörlés
  4. szard le.
    haláloskomolyan.
    ha mégis írnál, a helyedben annyit írnék: "Ki nem szarja le?"

    VálaszTörlés
  5. Marion von Finkenstein2009. július 15. 10:10

    ójessz... öröm, bódottá'. :D
    még a képben sem vagyok biztos, hogy el merjem-e küldeni.
    épp írtam Panninak (aki szerint egyébként tökéletes a fotó), hogy nem elmarni akarom, hanem visszakapni.
    amúgy meg persze le kéne szarnom, de persze nem bírom.
    de hát ismertek. :(

    VálaszTörlés
  6. Tudom,h nem bírod leszarni, ezért nem is írtam. De kurva rég voltál ennyire boldog, szval hiányzott a régi Marion. A képben miért nem vagy bizti? Mi is láthatjuk? Inkább húzd az agyát, h még jobban vágyon rád, de finoman kell, nem szabad rögtön azt éreznie,h csak rá vártál...sztem.
    G.

    VálaszTörlés
  7. Akármit is válaszolsz, NÉHÁNY NAPOT VÁRSZ a levélküldéssel. Megértetted?
    Kágé

    VálaszTörlés
  8. G: tudom, hogy tudod, hogy nem tudom leszarni. azt nyúlnak szántam. :)
    jaja, heppi vagyok, de mindjárt kifejtem, hogy miért. :)
    Kágé: igenis, értettem, nem válaszolok azonnal. ma semmiképpen sem. amúgy te kivagy??? :)

    VálaszTörlés