péntek, július 17, 2009

annyira kikészített tegnap

a meleg, meg a rengeteg meló, hogy lemondtam az esti randit a Hajóssal. és hangsúlyozom, hogy nem a Bőgős jelentkezése miatt, hanem egyszerűen csak azért, mert nem lettem volna jó társaság, mert kb. a beleimet húztam magam után.
a Kos is hívott, hogy találkozzunk, de őt is leráztam. állva el tudtam volna aludni bárhol és ha megmozdítottam a kisujjam, akkor is izzadtam. én ezt nem bírom.
a Tesóm is hívott, hogy shoppingoljunk, őt is leráztam. egyszerűen csak dögleni akartam otthon, egyedül, a lesötétített lakásban, ahol egyébként még így is 30 fok volt.
viszont néhány dolgot megcsináltam, még én is meglepődtem ezen, pl. elmosogattam, virágot locsoltam, macskát rendbe raktam, akváriumot takarítottam, ilyesmi.
aztán leültem a tévé elé és punnyadtam. ettem, bambultam, pihiztem. fél 10-kor mentem aludni. hajnali 3-kor ébredtem arra, hogy melegem van. ventilátor fel, aztán fél óra múlva le, aztán 1 óra múlva megint fel... áhhh... össze-vissza forgolódtam hajnali 3 óta. a macska se hagyott békén, de a meleg se. persze, a legjobb mélyalvás az úgy 7 körül jött, mikor már éppen fel kellett volna kelnem. nem is értem be időben természtesen...

no, mit felfedezhettétek, eltűnt a kommentelés lehetősége. hogy miért??? mert még a látszatát is szeretném elkerülni annak, hogy itt most engem ajnározni kell, meg bólogatni kell minden faszságomra, és hogy én azt várom, hogy itt helyeseljen mindenki arra, amit írok. eddig sem így volt, bár sikerült félreérthetően működtetnem a kommentelés intézményét, úgyhogy talán a legjobb ötlet, ha beszüntetem.
a profilomban megtalálható az e-mailem. ha valaki annyira akar velem közölni valamit, akkor írjon oda. reagálni fogok rá. amúgy meg ha valakit annyira idegesít, ami velem történik, amit írok, amit gondolok, akkor könyörgöm, NE OLVASSON!!!!!!!!!!!! nem a látogatottság növelésért írok. ha senki nem olvasna, az sem érdekelne. sőt, talán az lenne a legjobb. de elkotyogtam, hogy hol van, hát elkerülhetetlen, hogy bárki belepillantson. DE NEM KÖTELEZŐ!!!!

úristen, már a blogban is magyarázkodok (most látom, mit írtam a második mondatban), már a blogba is úgy írok, hogy mindenkinek megfeleljen amit írok... na, ebből aztán elég. LESZAROM a véleményeket, kommenteket. NEM ÉRDEKEL!!! az én életemről van szó, én irányítom, én élem meg, én gondolom át, vagy sem a dolgokat, mielőtt cselekszem. valójában ez a blog egy napló és kurvára nem kommunikációs felület. én leírom, hogy mi van velem és pont. és nem érdekel, hogy kinek mi a véleménye erről. az én életemről. én se pofázok bele máséba. ha kérik, hogy adjak tanácsot, nagyon szívesen megteszem, bár azt is meggondolom ezerszer, mert nem hiszem, hogy jogom lenne másnak a dolgaiba észt osztani, hiszen NEM VAGYUNK EGYFORMÁK, nem ugyanúgy élünk meg dolgokat, és hát nem is láthatok bele a mélységekbe, csak az, aki átéli magát a történést. tehát minden okoskodás csak felszínes ismeretek alapján történhet.
nos, a lényeg, nem sértődtem meg (remek, már megint magyarázkodok...), csak egyszerűen kurvára nem látom értelmét, hogy olyan és hasonló kommenteket kapjak, mint amiket tegnap. szerintem egyébként a Bőgős bármit csinálhatna, ha megkérné a kezem, akkor is lenne itt olyan olvasó, akinek nem lenne szimpatikus. akkor meg annyira mindegy. meg érzésem szerint én is csinálhatnék bármit, cselekedhetnék bárhogyan, van itt olyan olvasó, akinek az se tetszene. semmi sem, amit csinálok. úgyhogy innentől kezdve nem is vagyok kíváncsi a vélmenyére. pláne, ha nem tud normális hangnemet megütni és úgy hozzámszólni. amúgy akire berágtam az eddig se volt a szívem csücske, ezután meg nem vagyok hajlandó egy levegőt se szívni vele. ennyi.
nem bírom elviselni egyszerűen az atomfizikusi hozzáértéssel rendelkező okostojásokat, az "én megmondtam, hogy így lesz" és "én persze kurvajól intézem a párkapcsolataim" típusú emberek megjegyzéseit. akiben semmi, de semi pozitívum nincs velem kapcsolatban, csak a savazás, meg a pestis jön állandóan, ha rólam van szó. csak tudnám, hogy akkor mi a fasznak olvas, mi a fasznak érdekli, hogy mi van velem? hogy kiélhesse valakin magát. hát, jelentem, nem én leszek az, lehet mást keresni. mert még egyetlen olyan hozzászólása sem volt a dolgaimhoz, ami nem fröcsögés lett volna. mert mások akkor is írnak, ha dícsérnek adott esetben (amire, jelzem, nem vagyok rászorulva, ez a blog nem erről szól, meg nem arról, hogy mindig a vállam kell veregetni, de néha jólesik...), meg persze akkor is, amikor le kell tolni, vagy ki kell vesézni dolgokat. amivel eddig se volt problémám, mert ugye kiveséztük G-vel pl. a Bőgős dolgait, és ez is kellett. persze, mikor már túlbeszéltük, akkor már fájt. de miért? mert csak előjöttek a régi emlékek és mivel még mindig érzések vannak bennem iránta, nehéz ezekkel mit kezdeni. de nem volt probléma. kértem, hogy álljunk le róla, leálltunk.
de hogy valaki csak beugatni tud és akkor még ő sértődik meg, na arra aztán nem vagyok kíváncsi. érdekes, én még egyszer sem ugattam be az ő blogján, főleg nem magánéleti kérdésekben. úgyhogy ezennel ezt az egészet befejezettnek tekintem.
továbbra is azt mondom, aki mindenáron közölni akar velem valamit, vagy megvitatni akar velem valamit, az írjon mailt. további intézkedésig ez marad.

azt' jónapot.