szerda, július 15, 2009

a hab a

tortán, hogy ma estére még a Hajós is bejelentkezett, hogy akkor ma szabadnapos, és ha gondolom, akkor találkozzunk.
hát remek. éppen háromfelé kellene szakadnom minimum, hogy minden programot abszolváljak. nem ezt válaszoltam neki, de azt akartam írni, hogy "ha elég, hogy az egyik lábam elküldöm futárral, akkor oké, mert annyi felé kell ma este szakadnom a programok miatt..."
úgy néz ki, hogy algázásból taxival rongyolok át a Millenárisra, valami VIP listára vagyok felírva. állítólag Talking Heads úgyis csak a végén lesz a koncertnek, tehát nem gáz, ha kések.
egész nap persze a Bőgős üzenetét nézegetem iwiwen és igazából nem térek magamhoz. meg azt csekkolom, hogy belépett-e már azóta. azt akarom, hogy lássa, hogy elolvastam az üzenetet, de még nem válaszoltam rá. azt akarom, hogy gondolkodjon, mi a faszért nem írtam.
azt akarom, hogy esetleg rákérdezzen wtf.
szóval, hogy legyen benne bizonytalanság...
amúgy meg valami vicces válasz kellene csak, ugyanúgy 1 sor. szerintem majd a csipsszel kapcsolatban valamit, vagy nem tudom. szóval semmi személyeset, vagy vágyakozót, csak vicceset, de közömböset kettőnkkel kapcsolatban. hogy még ezen is agyaljon.
de nem ma, nem holnap. majd hétvégén. ennyi. :)
ahhh... pörgök, mint a búgócsiga. OJ-val egész nap vihogunk. persze muszáj volt elmondani, hogy min vigyorgok, mint az állat, így hát tud mindenről. és persze ezen poénkodunk egész nap. :)
és hát G. üzenetére visszatérve: igen, boldog vagyok... hónapok óta először boldog, hónapok óta először nem akarok meghalni, ha a fotójára nézek, vagy eszembe jut...  és történjen ezután bármi a Bőgőssel kapcsolatban, kettőnk között, ez egy kurvanagy eredmény a számomra, hogy írt, és hogy mit írt. és hogy nem én pitiztem ki, hogy jelentkezzen. és baromi büszke vagyok magamra, és érzem, hogy itt még van valami keresnivaló.
még ha a józan ész mást is diktál... az érzelmeimnek nem tudok parancsolni. és hogy a csí áramlása, vagy bevuduztuk tegnap, vagy akármi, akkor az, de megtörtént. megtört a jég. elszakadt a cérna. nem bírta tartani magát, nem akarta tartani magát tovább. írnia kellett.
és ez eredmény és jel is egyben. és ebbe kapaszkodni fogok. nem görcsösen, de nem is mellékesen.
látszólag majd persze rettentő beleszarós leszek, belül meg örülés ezerrel. :)
csak el ne basszam!!!! juhuhuuuuuuuuuuuuj!!!!!!!!!!! :D
csuri103!!!!!! :D

8 megjegyzés:

  1. "bírta tartani magát, nem akarta tartani magát tovább. írnia kellett."
    Vagy csak annyi, hogy kint nem jött össze a csajozás, és már baromira kanos, és gondolta bepróbálkozik, ha már elutazás előtt is volt eü szex, és te erre kapható vagy. Nem akarok bunkó lenni, nehogy félre értsd, csak most te a felhők között jársz, és közel sem biztos, hogy indokolt, legyen benned kétely, hogy nem biztos, hogy szív szerelemből írt.

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2009. július 15. 16:17

    csak 3 hét múlva jön haza. már most be akarná biztosítani, hogy meglegyen az eü.szex?
    én tudom, hogy nem szívszerelemből írta. de írt. és itt most számomra ez a lényeg.
    én megmondtam neki anno, hogy felejtse el a további szexelést velem. remélem, ezt még mindig észben tartja.
    abból, hogy nem válaszolok azonnal, vághatja, hogy én is tartom hozzá magam.
    a kétely bennem van. és marad is. fenntartással kezelem. de azért picit ér örülni, nem? :)
    és cserébe holnap randizok Hajóssal. csakazértis. :)

    VálaszTörlés
  3. Csak egy apróság... sztem senki véleménye nem számít, csak a Tiéd! A Csííííííííí pedig áramlik, nincs mit tenni! :))
    B.

    VálaszTörlés
  4. azt képzelsz a dolgok mögé, amit képzelni akarsz és azt hallasz meg, amit hallani akarsz.
    nem azért, mert nem fogadod meg a tanácsom, mert simán lehet hogy hülyeséget beszélek, de csak megerősítéseket vársz arra, amit amúgy is akarsz/hiszel.
    sztem az első hozzászóló rátapintott valamire.

    VálaszTörlés
  5. nyúl: könnyű egy párkapcsolatból azt mondani valakinek, hogy szarja le azt, akiért oda van, meg vissza, még ha meg is szopatta ezerrel.

    VálaszTörlés
  6. ja, és nyúl, könyörgöm... nem vagyunk egyformák. nem vagyunk egyforma vérmérsékletűek. nem ugyanúgy szocializálódtunk. nem ugyanúgy csapódnak le a dolgok.
    mi a francért nem lehet ezt felfogni??? nem kell elfogadni, mert nem kell, de akkor vagdalkozni se kell, meg lehülyézni se kell.
    te úgy intézed a pasi dolgaid, én meg így. attól még én is emberből vagyok. és még egyszer: működő párkapcsolatból, sőt egyáltalán: létező párkapcsolatból én is máshogy osztom az észt.

    VálaszTörlés
  7. jaigen, az életem egy diadalmenet valóban. 31 évet éltem párkapcsolatban, engem nem taposott meg az élet. nem a túlsúly az egyetlen hedikep az életben, cicu.
    pffff.... mindegy.
    senki nem hülyézett le, vagy ha igen, az nem én voltam. keversz valakivel.

    VálaszTörlés
  8. Az a baj, hogy hónapokig szenvedsz, aztán ha látsz kis reményt, hogy álmaid beteljesülnek, akkor mindent rosszat, minden megaláztatást pillanatok alatt képes vagy elfelejteni, mert benned van a remény, hogy most jobb lesz. De vannak a racionális lények, akik nem az álomvilágban élnek, akik tudják, hogy oké szerelem szerelem, de kutyából nem lesz szalonna, és meg akarnak védeni az ismételt csalódástól, de téged nem lehet. Te megint bele fogsz lépni ugyanabba a szarba, és megint rosszul fogod érezni magad. Hihetetlen optimizmussal néhány morzsába kapaszkodsz, és azt felerősíted, mint állat. Ezek olyan morzsák, amit egy racionális ember észre sem vesz, nem hogy ebbe kapaszkodna. Légy óvatos, és próbáld úgy élni az álmaid, hogy azok ne rugaszkodjanak el teljesen a valóságtól.

    VálaszTörlés