vasárnap, augusztus 31, 2008

nahhhh...

kiporszívóztam. nem is hiszem el. kb. 2 hónapja történt ez meg utoljára.
örömmel tapasztalom, hogy a macska befejezte a vedlést. vagy legalábbis a nullához konvergál a hulló szőre. ellenben a hajam... az mindenhol van. oké, mostanában csomókban hullik a hajam... ez tény. de hogy mindenhol van belőle???
nyilván a hajhullás a nem 100%-os egészségi állapotomnak tudható be. a mandulagyuli még nem tűnt el, és hó elején volt valami nőgyogyis error is, Ozorán szenvedtem is miatta. még nem is írtam, de igazából sokszor gecire fájtam. csoda, hogy még ígyis végigcsináltam az egészet. na, végülis ez mindegy.
most letusolok és leülök tévézni. megnézem a Vejedre ütök c. csodát. mert azt még csak egyszer láttam. az Apafejet, ami szívcsücsök film, azt meg ezerszer.
ja, a dvd-met a Tesóm vette kölcsön a múltkor, és elfelejtett szólni. remek. de ott legalább jó helyen van. inkább ott, mint valami expasinál/exbarátnál... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése