kedd, augusztus 12, 2008

szépen kezdődött

ez a nap. ez az év. :)
még éjfél előtt pipáztam egy kicsit, 0:00-kor elénekeltem üvöltve, vinnyogva, betépve persze, hogy  BOLDOG SZÜLINAPOOOOT, BOLDOG SZÜLINAPOOOOT, BOLDOG SZÜLINAPOT NEKEM!!! BOLDOG SZÜLINAPOOOOOOOT!!!! :) aztán jól befordultam. hogy nesze bazmeg, itt ülsz a 32. születésnapod hajnalán, egyedül, a négy fal között full betépve, full magányosan. Atmost hallgatva. remek.
aztán kicsaptam, majd még chateltem egy sráccal hajnali fél2-ig kb.
szóval szép kis nap. szép kis "évkezdet". remélem, ez a következő év így fog telni. vagy valami hasonló módon. a lényeg, hogy sokat legyek betépve és legyen sok szex, ja, meg sok zene... a magány nem hiányzik... :S
majdnem délig döglöttem. a mandulám fáj. bevettem hajnalban egy fájdalomcsillapítót, az jót tett.
este kéne bulizni. vagymi. a Tesóm már oltogat ezügyben. be kéne baszni kegyetlenül.
jah, TZ-vel álmodtam reggel. először életemben. ő már többször álmodott velem, nekem most sikerült először. igazából csak pici erotika volt benne... de kellemes volt az egész álom. kivéve, hogy anyám többször ránknyitott álmomban. :) TZ tegnap bevallotta, hogy az új fotóim annyira felizgatták, hogy rá kellett rántania... basszameg, miért nem járunk mi még mindig együtt???? picsába... lassan egy éve nyavalygunk... ahelyett, hogy dobná a jelenlegit, aztán hajrá. odavan értem, meg vissza... csak tudnám, hogy min gondolkodik még... :S
na, mindegy, nem türelmetlenkedek. egyszer meg fog kapni, nemsokára, és utána úgysem tud majd szabadulni tőlem. :)))

1 megjegyzés:

  1. hát még benne vagyok a nyolcban, úgyhogy boldog szülinapot...
    t

    VálaszTörlés