péntek, augusztus 15, 2008

nem értem

hogy mit keresek a Szigeten. Ozora után annyira idegen az egész... a mocsok, a tömeg, a lehúzás, a rohanás, az agresszió, a hangzavar, a marketing, a szar hangosítás... minden.
tegnap a hajón odafelé és visszafelé is az Ozorás zenéimet hallgattam. sokkal jobban élveztem, mint akármi mást. éjfélkor már ágyban voltam egyébként.
amit láttam egyébként:
- Fankadeli (pár percnyi)
- Kispál (Jucival jók voltak)
- Kaiser Chiefs (első negyedóra. a Rubyt úgyis a végén nyomták, a többi számot nem ismerem, amúgy nem volt szar)
- Flash (CSAK negyedórát késtek, de CSAK háromnegyed órát játszottak. hisztizve könyörögtem egy ráadásért. de tényleg. látni kellett volna. aztán Barcs Miki megszánt. :D)
- Hatóságilag Tilos (futólag)
- Jamiroquai (ennyi nép még tavaly Manun se volt. ráadásul ez a diszkós köcsög és picsa állatja, műkörömmel, meg tűsarkúban. fél óra múltán elegem lett belőlük)
- Kaukázus (útban a hajóállomás felé benéztem, még Szalai Évát is simán elcsíptem. vérszegény koncert volt, tinicsajok sikítozásával, ott is hagytam rövid időn belül.)
basszus, most olvasom az indexen, hogy látogatócsúcs volt tegnap. hát kifogtam. picsába. jól fel is basztam az agyam a tömegen. ma Sex Pistols, az összes tarajos sül ott lesz... újabb látogatottsági csúcs lesz szerintem.
amúgy meg bíztató, hogy rengeteg nálam sokkal-sokkal kövérebb és ráadásul igénytelenül felöltözött és igénytelenül kövér lányt láttam. hozzájuk képest én már pálci vagyok. ja, és ezeknek is volt pasijuk. nem mindnek, de volt. na, nem mintha hiányozna most bárki is.
mondjuk egyedül kolbászolni a Szigeten, az geciszar. soha többet. ma Tesóval, holnap Dr. BI meg TG. vasárnap meg ki se teszem a lábam. áhhh... felejtős. ennyi bőven elég lesz. örüljek, ha hétfőre nem gyullad be úgy a torkom, hogy a fejem leesik a nyakamról, tőből. :S

1 megjegyzés:

  1. sajna tg se lesz szombaton, szokásos protokoll-szopódás miatt lemondta a fellépést.... :(

    VálaszTörlés