hétfő, augusztus 11, 2008

bejelöltem

76.os csaját wiwen. asszem elmondhatjuk, hogy most már ismerjük egymást. hiszen csókolóztunk is. érted. :)
kétszer csaptam ki. ez már úgy kellett. olyan filmet találtam... kész. átküldtem 76-osnak is egyből. hasonlít a fétisünk hálistennek. :) itt kérem semmi se véletlen... :)
valamit még akartam. de mit? hábazmeg. nejelöljbe. még most is kész vagyok ettől a maradék joetól. aztakurva. ja, elemlámpa is kell Ozorára jövőre. ne bukdácsoljunk ott a sötétben.
mijafaszt akartam??? grrrrrr... nem bírok aludni, pedig kéne menni. egy csomó dolgom van holnap.
ja, tudommár. na, hogy ma, azaz hétfőn nincs névnapom!!!! nekűggyé smst, mert úgy szeretem ha jó sz.... naszóval érted. úgyse válaszolok. nincs névnapom. februárban van. azbeszt.
hű, ezt Viki elolvassa, kitér a hitéből. úrjézus. nem kell kontroll. semmi nem kell. így akarok élni. nekem ez így tökéletes. mert ez azé' odaver. ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése