kedd, augusztus 26, 2008

a redbull

szárnyakat aaaaaaaad... :)
anélkül most nem lennék itt. ma megint azzal indítottam reggel. pfff... komoly függőség fog kialakulni, már érzem. :S viszont cirka 4 órányi alvás után nem voltam képes máshogy létezni.
találkoztam a "kisfiúval"... érdekes volt. aranyos, helyes, okos, intelligens, vicces... első körben tetszik. este 8-kor taliztunk, hajnali 2-re értem haza. enyhén becsíptem, rosét iszogattam, ő meg korsó söröket nyomott. fura volt, mert az elején tökre azt éreztem, hogy nem jövök be neki, hogy külsőre egészen másmilyenre számított, ugyanis a fejem felett a kibaszott spanyol szuperkupa visszavágó ismétlését nézte, meg hát voltak elég nagy csöndek a beszélgetésünk alatt. aztán megoldódott a nyelve. a 3 korsó után. na, a 3 pohár bor után már nekem is. fostam a hülyeséget.
sokat beszéltünk sportról, zenéről, könyvekről, színházról... rengeteg közös érdeklődésünk, kedvencünk van.
szóval a végére azért kialakult némi kontakt, egyre többször néztünk egymás szemébe, egyre többet mosolygott rám, valahogy felengedett. aztán az éjszakait várva is mintha kereste volna a testi kontaktot, többször hozzámért. végül egy csók sem csattant el, de nem is baj. jólvan ez így. szépen lassan, fokozatosan. :) miután elváltunk még ment pár sms ide-oda, aztán ennyi.
azt gondolom, hogy "hosszabb távon" tervez velem, mert egy csomó dologról kikérdezett, ami az előző kapcsolatában rossz volt, vagy annak a megrontója volt, hogy "ugye te nem szereted ezt vagy azt, ugye te nem csinálod ezt vagy azt" és amikor azt mondtam ezekre, teljesen őszintén, hogy "nem", akkor megkönnyebbült és örült. és ebből azt a következtetést vonom le, hogy szimpatikus vagyok neki és meg szeretett volna bizonyosodni arról, hogy még véletlenül se vagyok olyan, mint az exnője. vagy mittomén. hogy jobb vagyok. vagy akármi. de lehet, hogy ez csak belemagyarázás. ah, majd kiderül.
semmi görcsölés, semmi para. ha soha többé nem hív, akkor is kellemes estém volt és örülök, hogy megismertem...

2 megjegyzés:

  1. csak ne kefélj vele a csilláron hajnalig a második randin, és akkor még esélye is lehet.

    VálaszTörlés
  2. eszemben sincs... mondjuk nem jelentkezett azóta, szóval esélyem sincs rá...
    de látom, savas éjszakád volt bzmg... :(

    VálaszTörlés