szombat, augusztus 30, 2008

némi eredménye

lett annak, hogy a blogot lekorlátoztam megint.
tegnap este Barbi és Viki keresett meg szkájpon, hogy mi a pálya. aranyosak voltak, jól is esett az érdeklődésük, de valahogy sok ez most nekem. valahogy erőltetettnek tűnt az egész. a viccelődés meg az érdeklődés is. vagy nem tudom. akkor persze azt gondoltam, milyen jó lenne találkozni, most, hogy aludtam rá egyet, most úgy érzem, inkább nem kellene... egyelőre még nem.
nem tudok felszabadult lenni a társaságukban. akkor meg minek?
iszonyú fáradt voltam este, de nem akartam aludni. inkább megnéztem a Trend c. filmet. na, hát az aztán odavert... kurvajó zenék vannak benne, meg az egész sztori... áhhh... nem véletlenül mondta még anno a Pincér, akivel tavaly tavasszal töltöttem el egy éjszakát, hogy ezt betépve kell megnézni. hát bizony. sikerült ezt így abszolválnom... meg is lett az eredménye... :)
ma délben keltem fel, végre elég sokat aludtam. kellene boltba mennem, meg takarítanom, de semmi kedvem ahhoz, hogy bármit is csináljak... :(
a hétfői fiúra gondolok, meg Repülősre... utóbbi még mindig cefetül hiányzik. :( és bizony a hétfői történetet is szívesen folytatnám, bármit is olvasott a blogban (ezután nem fog semmit, az tutter, mert nem engedem)... ha ő akarná, szívesen találkoznék vele...
komolyan mondom, annyi balfasz, seggfej, unintelligens pasi van a Világban, hogy az nem igaz... annyira ritka, hogy olyanok megtaláljanak, akik szóra érdemesek... és bizony ez a hétfői fiú ilyen. talán ő is hasonlóan gondolkodik rólam... de ezt persze nem tudhatom. csütörtök reggel óta nem jelentkezett... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése