péntek, augusztus 29, 2008

fokozatosan

lemorzsolódnak vagy inkább lemorzsolom magam mellől a barátaimat. még jó, hogy újak kerülnek a helyükre.
hogy mi történt a többiekkel? hát sorolom...
Viki+Gyuszi+Barbi+Lackó = babavárás, összekovácsolódás... soha nem leszek én már olyan jóban velük, mint régen. kiestem a társaságból, ez egyértelmű, és nagy valószínűséggel soha nem fogok már visszakerülni, illetve nem úgy, ahogy régen voltam.
Trú = hát... igazi barát sose volt. én se neki. most meg aztán már pláne nem lesz az. őszintén szólva hányok a stílusától. nyilván ő is az enyémtől. én ezt itt végleg befejeztem, nekem erre nincs szükségem.
TG = ez már nehezebb tészta. pletykás picsaként kavart bele mindenbe. bemutattam őket egymásnak trúval, aztán meg most össze vannak nőve. ami nem érdekel, cimbizzenek. ámbátor azt gondolom, a betyárbecsület, vagy nem is tudom én, hogy micsoda, szóval... áhhh... olyan dolgokat osztottunk meg egymással, amiket mással nem. és akkor ez most nem kell. vagy nem tudom mi kell. vagy egyszerűen csak belerugdal az emberbe. mert én úgy éltem meg. és hát baszki, ha azt mondom, hogy lökjön a kútba, akkor belelök szó nélkül??? gondolkozzunk már... én továbbra is egy értékes embernek tartom, de ezzel a szarkavarásával, meg azzal, hogy nem támogatott bizonyos dolgokban, ellenben én meg sokmindenben igen, szóval ezzel most elég csúnyán elvágta magát. nagyot csalódtam. :(
76-os = haragszom rá. is. a bnője miatt. hogy azzal a sötét picsával van. nekem meg panaszkodik, hogy mennyire kivan. viszont ha el merem mondani a véleményem, akkor meg ne fikázzam a nőt, mert bizony vannak nála rosszabbak is. hm. ráadásul ezzel a háremes elméletével... áhhh... egy hülye papucs. de nyilván ő tudja. mint férfi, mint társ akkor se kéne, ha aranyból ki lenne öntve. megőrülnék mellette. mint Barát??? ez is lazulni látszik. annyira nincs ideje senkire, semmire, ezzel együtt rám se, hogy. és még sorolhatnám.
Béta = aranyos, kedves, de hosszú távon sok. viszont még talán ő az, aki. aki ért, megért, támogat, meghallgat stb.
Edi, Gibi, Csírabácsi = elvannak a saját életükkel, havonta egyszer ha összefutunk esetleg, de most már inkább kéthavonta... a blogból tájékozódnak hogylétem felől. már amelyikük egyáltalán tájékozódik, aztán ennyi.
volt még valaki???? senki...
aki viszont most újra képbe került, az Edina, vagyis Banya, Banyus. aki tegnap faggatott, hogy mi van. aztán vágta, hogy minden fos. majd este felhívott, hogy vagyok. akit egyáltalán érdekelt, hogy mi van velem. meghatott a törődése. el is bőgtem magam... 18 éve ismerjük egymást. voltak kisebb, nagyobb szünetek a történetünkben, de most úgy érzem, hogy az ő hozzáállása a dolgokhoz, az ő véleménye, az ő tanácsai (mert bizony nagyon kemény dolgokon ment keresztül ahhoz, hogy hiteles legyen) jelentenek a legtöbbet nekem.

hozzáteszem, már 1 hete le akartam korlátozni a blogot. mert elegem lett abból, hogy az ismerősök/barátok innen tájékozódnak velem kapcsolatban. hogy nem felhívnak, e-mailt írnak, hogy "te hülye, mi a fasz van veled?" hanem benéznek ide, elolvassák, aztán jónapot. már aki egyáltalán erre is veszi a fáradságot. szóval ebből elég. ha érdekel valakit, hogy mi a hányás, akkor keressen meg engem. konkrétan engem. aztán majd ha hónapokig nem keres senki, akkor majd elválik a szar a víztől, hogy ki az, akit érdekel, hogy mi van velem. tudom, nekem se ártana embereket megkeresni és megkérdezni, hogy "hé, ezer éve nem beszéltünk, mi van veled?? semmi???" persze. nekem se árt lépéseket tenni. a többiek irányába. de most úgy gondoltam, hogy megvárom, hogy valaki engem keressen. ez nyilván megint az önző, geci oroszlán vérem. meg a hülyeségem. hogy elvárom, hogy engem hívjanak bulizni, engem körülrajongjanak stb. de én meg nem teszek érte semmit. hát ilyen vagyok. ha ez kell, akkor kell. ha nem, akkor meg nem.
Banyának igaza volt tegnap amikor azt mondta: "szard le, hogy lemorzsolódtak a barátok. legalább tudsz magadra koncentrálni, magaddal foglalkozni, és nem kell még a mások problémáit is a nyakadba venned, kezelgetned!"
tehát valahol szar is, hogy kb. egyedül maradtam, meg jó is. meg még akár további új barátaim is lehetnek. idővel. vagy nem. mit tudom én????

a másik, amiért a blogot leoffoltam, az a hétfői randiarc, aki szerintem tutter, hogy megtalálta és beleolvasott. és nem az a baj, hogy mondjuk látta, mit gondolok róla, hanem inkább az előéletem, a nyavalygásaim, a szenvedéseim nem kéne, hogy olvassa. úgyhogy ezért.

ma egyébként a változatosság kedvéért burn volt a reggeli indító, nem redbull. finomabb és olcsóbb is. :)
ja, és 76-os nője küldött iwiwen levelet, hogy jövőhéten találkozzunk beszélgetni kicsit. (ja, mert megint egyedül lesznek otthon. feltételezem megint dugni akarnak. mármint hármasban.) hát a faszt. szívem szerint visszaírnám, hogy "bocs, de szerintem nincs miről beszélgetnünk..." de inkább nem írok vissza semmit. nyilván 76-os majd fog keresni, hogy átmegyek-e, mert a lány biztos említi neki, hogy írt nekem és még esetleg nem válaszoltam.
megmondtam, hogy nincs kurválkodás, nincs hármasban dugás, nincs puncipótlékoskodás... befejeztem. ezzel a kiscsajjal meg pláne. ahogy ez nyög... hát nem tudtam feldolgozni még... megemlítettem 76-osnak is, hogy hogy bírja elviselni, erre lebaszott, hogy ne fikázzam. najó, mondom, akkor itt fejeztem be az egészet. de tényleg.

most meg már nem ártana dolgozni... hú, de nincs kedvem. hóvégi zárások, excel táblák tömkelege... hányok... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése