péntek, augusztus 22, 2008

ellentétben

azzal, hogy az előző posztban mérhetetlen gyengeségemről adtam tanúbizonyságot... szóval ezzel ellentétben sokszor kibaszott erős tudok lenni és kemény. a mai napon én se hittem el, hogy mennyire...
az egész még tegnap kezdődött. mégpedig azzal, hogy kurvasokáig beszélgettem egy sráccal, akivel már egy hónapja levelezgetünk. 2 körül feküdtem le. aludni próbáltam, de az agyam már a mai napon, meg minden egyében kattogott. a fejem tele takonnyal, köhögés, tüsszögés, orrfújás. kb. 1 órát aludtam, vagy talán annyit se, mikor 5:30-kor megszólalt az ébresztő. indulnom kellett körmöshöz. sírtam. zokogtam. csukott szemmel mentem szinte az utcán. azt hittem belehalok a felkelésbe. elhatároztam, hogy utána hazajövök, lefekszem aludni és déltől intézem a dolgaimat. aztán máshogy lett. hazafelé vettem a Mekiben egy CaféLattét, megittam, itthon kisminkeltem magam (rajzoltam magamnak arcot, ahogy Béta szokta mondani), mert anélkül rosszul éreztem magam. aztán erőt vettem magamon és elindultam. bejártam a fél várost BKV-val. ingyé'. :)
ja, a mission 76-os ajándékának megtalálása volt...
először III. ker. Vihar u., ott egy üzlet. ami pont amellett van, ahol anno az esküvői meghívóimat csináltattam. a sors első mai fintora.
itt nem találtam amit kerestem, de vettem jó cuccokat. olyan pipát vettem 300,- Ft-ért, amire már tök régóta vágyok. már megérte. :)
na, innen át a II. ker. Áldás utcába. ott kellett átvenni az előhívott fotóimat. ez a Szemlőhegy utcából nyílik, ha mond ez valakinek valamit... egyre melegebb lett persze. szenvedtem. a takony és tüsszögés nem múlt persze.
onnan le a Nyugatihoz, Westend. kolbászolás. pisilés, kézmosás, haj felgumiz, mert megőrülök. ekkor TG küldi az sms-t, hogy fosós-hányóst elkapta, esti partizánakciónknak reszeltek. a sors második mai fintora.
innen Wesselényi utcába el. megnézem a papírkám, hol a bolt, ahova igyekezek. hát, nem pont Repülős utcájának sarkánál van??? de. a sors harmadik mai fintora. sajnos ott se találtam amit kerestem. amíg vártam a trolira, rettegtem, hogy Repülős véletlenül se jöjjön arra, nehogy azt higgye, hogy utána koslatok... szívem persze összefacsarodott ezerszer. útközben felhívtam 76-ost, boldogságos szülinapot kívántam neki szóban is, ha már ma máshogy nem...
szóval innen el Károly krt. szerdai Boban Markovic koncertre jegyvásárlás, ezt kapja anyukám többek között, 65. szülinapjára. 5 rugó a legolcsóbb jegy. azért ez kibaszás. megkérdeztem, mennyiért van Madonna koncertre jegy... 28.500,- Ft. bzmg. a sors negyedik mai fintora. mert nem drága. még össze is kuporgatnék rá, ha lenne kivel és hogyan elmenni Bécsbe...
innen séta Deák térre, 9-es buszra fel. Kálvinra el. Bahiába be. nincs a cucc. na, mondom most elég. takarodok haza. aztán eszembejutott, hogy fotóalbumot még nem vettem, legalább az legyen meg. Üllői úti Kreatív Hobbiba be, ott kb. 1 óra  kolbászolás. kitaláltam, hogy saját magam készítem (MUHAHA), ehhez cuccok megvásárlása egy vagyonért. mindegy. leszarom. viszont így a másik ajándék offolva. már nem is megyek utána. majd megkapja jövőre. de nagyon bassza a csőröm, hogy Ozorán nem vettem meg. többé nem leszek ilyen lúzer.
tehát itt bevásárlás, Baross utcára vissza, trolira fel, 1 megálló körútig, onnan hazavonszoltam magam, kibaszott szatyrokkal be a szemközti boltba. az eladó lány nagyon készséges volt, bepakolt egy szatyorba, egyszerűen halálomon voltam és ezt látta simán.
fél 4-re értem haza!!!! addig kolbászoltam az 50 fokban!!! tök betegen. 1 órányi alvással.
na, át ezért vagyok kemény. hogy ilyet meg tudok csinálni. persze miért??? mert a legjobb Barátomról van szó. meg az ő szülinapi ajándékáról.
próbáltam délután aludni, de csak 1 órát fetrengtem. aztán felkeltem.
újfent a kupi tetején ülök, a tegnapi takarítást/pakolást félbehagytam, nincs erőm. geciszarul vagyok. elönt a takony. holnap vehetem a következő 100-as PZS-t. nice.
ja, és fogyok. nem tudom mi van. anyuéknál ettem egy csomót, mégis fogyok. ma már csak annyit sikítottam a mérlegen: "héééé hatvannyolc!!!!" :D ez mondjuk jó hír. :)
holnap Edi és KiPe esküvője Dunaharasztin. bizti jó lesz. csak össze kaparjam magam addig. legalább aludni tudjak már végre. vasárnap óta ezzel szenvedek. kibaszott telihold. vagy nem tudom. insomnia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése