csütörtök, augusztus 28, 2008

szerintem

a hétfői randiarc megtalálta a blogom. persze, én vagyok a hibás, hogy pofáztam neki róla, pedig ugyebár ezerszer megfogadtam, hogy nem, senkinek nem, aki... viszont annyira jó volt végre valakivel az írásról beszélni, valakivel, aki hasonló vagy közel azonos szellemi síkon mozog, mint én. és hát ugyan címet nem mondtam, de nem hülye, rá tudott keresni.
lehet, hogy ennek így kellett lennie... mert hát bizony én olyannal nem, aki a blogom olvassa. mert minek. most akkor vagy vele nem leszek őszinte, vagy a naplómmal. egyiknek sincs értelme. szóval ez a történet ennyi volt. lehet, hogy tényleg nem véletlenül.
(különben is, mit kezdenék egy kőkemény Roma drukkerrel??? :D)
azért sajnálom. persze, az is lehet, hogy egyébként se lett volna esélyem. mármint nála. folytatásra. szóval tényleg teljesen mindegy... :S
OMFG... már megint a blog... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése