kedd, augusztus 26, 2008

az normális

hogy számolom visszafelé a napokat a következő Ozora fesztiválig? hogy annyira várom már, mint eddig szinte semmi mást???
fejben csak ott járok... folyton ott vagyok lélekben... hallom a zenét, ciccereg a testem a basszustól, magam előtt látom a völgyet, a naplementét, orromban az erdő, a tábortűz, a sár illata... semmi másra nem vágyom, csak hogy ott legyek már végre újra...
amúgy itt volt 76-os. megkapta az ajándékait, a tortát. örült. ne legyek telhetetlen, de kicsit nagyobb meghatottságot, meglepődést vártam. persze azért klassz volt. csak hervasztó, hogy semmi sem úgy történt, ahogy elterveztem, mert a sötét liba barátnője, aki egy hisztis hülye picsa, beleköpött a történetbe.
76-os meg egy papucs, vagy nem tudom. annyira szereti, annyira nem akarja elveszíteni, hogy mindenre rábólint. nekem meg habzó szájjal dühöng, hogy mennyire elege van a lányból... ja, kérem... tetszett volna előbb gondolkodni... na, mindegy.
eldöntöttem, hogy nem fogok vele szeretkezni többet. nem is eldöntöttem, hanem inkább rájöttem és megfogalmaztam magamban azt, hogy elegem van az örökös másodhegedűs, puncipótlék, kéznél levős ribanc szerepből. ezt vele szemben is tartom, meg a többiekkel szemben is. Bankárnak már elmagyaráztam, Balu zaklat újra, neki is el fogom, meg a többinek is. normális kapcsolatot akarok. nem egyéjszakást, nem kalandot, semmi ilyesmit. nincs erre szükségem. meg ha van is... ez nem az az út, ami oda vezet, ahova én igyekszem. nincs potyadugás, nincs kavarcsolás, nincs a testem, a szexualitásom kihasználása többé.
tessék engem meghódítani, elvarázsolni, ostromolni, akarni, szeretni, aztán majd ágyba is kerülhetünk. de nem első este, nem egy hét, de nem is kettő után. érdemelje ki az illető, várjon,  vágyakozzon. ha nem képes erre, akkor mehet. ha egy évig nem találkok ilyen pasit, akkor egy évig. ha kettőig, akkor kettőig. de nincs több röpke kufircolás.
tudom, hogy megtalálom azt a férfit, akit keresek. egyszer biztosan. addig meg élem az életem. és nem görcsölök ezeken a dolgokon. soha többé nem. :)
most pedig megyek és megpróbálom kipihenni magam. kicsit drága dolog a redbull ahhoz, hogy minden reggel azzal induljon a napom. :S

2 megjegyzés:

  1. tényleg bipoláris vagy bzmg! na! ez most így tök jó út, de ismerlek már annyira, hogy pár nap múlve megint homlokegyenest mást fogsz mondani :)
    többet kéne pihenned, lazulnod, és akkor több lenne az ilyen hel(g)yes(ebb) út is.
    ;)

    VálaszTörlés
  2. nem. még mindig nem ismersz eléggé. hidd el...
    egyébként pont neked magyaráztam kb. egy hete ugyanezt, és még azóta is tartom hozzá magam. szóval tényleg nem értelek... :)

    VálaszTörlés