kedd, augusztus 12, 2008

és nem az

a bajom, hogy nem köszöntött fel a fél világ... mert igenis sokan. viszont a reggeli, kötelező jelleggel letudott sms-eknél kicsit többet vártam. nyilván, az ember azt várja a másiktól, amit ő is ad... hibásan. kezdek rájönni.
meg arra is, hogy a Tesómnak igaza van: talán tényleg másokkal kellene barátkoznom.
no, sebaj. ezen a napon is túl leszek egyszer... meg a többin is.
asszem kibőgtem magam rendesen. hol örömömben, hol bánatomban. még jó, hogy 2 ember azért legalább törődik velem... már le se írom, hogy kik ők, úgyis betéve tudja mindenki...
köszönöm nekik, ezúton is, hogy életben tartanak a létezésükkel. még ha meg is bántom őket sokszor, tudniuk kell, hogy nem nekik szól, max. náluk csapódik le. mint ahogy ma is. elnézést érte.
azon gondolkodtam, hogy mijafaszt fogok én szerdától vasárnapig csinálni a Szigeten, tök egyedül??? miafasznak ez nekem??? szerintem tényleg eladom ezt a hetijegyet... csak sokkolnám ott is magam, hogy mindenki párban, meg bandában, én meg vadegyedül... hiányzik ez nekem??? nemigazán...
25-ért eladó egy hazamenős hetijegy. de tényleg. írjatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése