vasárnap, augusztus 31, 2008

a szingli létre

rendezkedtem be újra a mai nappal. ágyneműt cseréltem. a "vendégágyneműt" elraktam a faszba, az ágyneműtartóba. cserébe az enyémet az ágy közepére helyeztem és visszapakoltam a párnám mellé az összes plüssgyerekemet. itt mostanában nem lesz hentergés, de pasinak itt alvás sem. az tutter.
a fürdőszobát nagyjából kitakkeroltam, már csak igazából porszívóznom kellene, de olyan fáradt vagyok, hogy pont erre a legnehezebb rávennem magam. itt voltak a Tesómék, kicsit beugrottak. pont akkor akartam elpunnyadni, úgyhogy nem is baj. most netezek még picit, aztán összekaparom magam és megcsinálom ami még rám vár.

nem értem egyébként, hogy mostanában csak ilyen "sérült" pasikat fogok ki. vagy senki sem normális, vagy én nem tudom... ez a hétfői fiú is, hogy beleolvasott a blogba, aztán meg futva menekült, de amúgy is az exe jár a fejében. ehhh... aztán meg... hát nem is mondom, hogy voltak ám randijaim, de már meg se írom, olyan jelentéktelenek. csütörtökön pl. egy nagyképű seggfej menedzser, akivel 1 órát szenvedtem a Műcsarnok kávézójában. áhhh... meg a nyúlszájú. meg a múltkor egy sportriporter srác, aki képen nem is volt ronda, de ahogy beszélt állandóan fröcsögött a nyál a szájából, állandóan nyál ült a szája sarkán, meg elég buzisan viselkedett, ja, meg a Színész... ehhh... erőszakos faszkalap.

aztán a társkereső oldalak. az egyik tövig lerágott körmű csajt keres. mert arra izgul. a másik elolvassa az adatlapom, beszélgetni kezdünk, erre megkérdezi: "van pasid?" mondom: "szerinted???" erre ő: "ok. szia." hát bazmeg. a harmadik meg jazz-zenész. és állandóan azzal nyaggat, hogy de milyen jazz zenéket hallgatok. a negyedik meg rémunalmas leveleket ír. és még sorolhatnám. könyörgöm. a netes társkeresők tényleg a hülyék gyűjtőhelye??? hogy aki itt keresgél, az már mind selejt???? bizonyos szempontból az összes eddigi pasimról elmondhatom, akit netes társkeresőn ismertem meg, hogy tényleg az. kezdve Kéményseprővel és befejezve a sort a hétfői fiúval. esküszöm, mindnek, kivétel nélkül van valami defektje. 76-osnak is, Repülősnek is, mindnek. eszméletlen. Bankár is üldöz, nem hagy élni, levelekkel, smsekkel bombáz, pedig hatezerszer elküldtem már a kurva anyjába... én nem értem, hogy ezek az emberek normálisak tényleg??? de most komolyan. hogy nem lehet érteni a szóból???
de a legnagyobb balfék én vagyok az egész Világon, hogy még mindig így próbálok társat találni... hogy mi a faszért nem kattanok már le róla??? nem tudok. egyszerűen függő lettem. de tudom biztosan, hogy ha megtalálom egyszer akit keresek, azt nem így fogom meglelni. ez murphy törvénye is. egyszercsak majd leszólít a villamoson, vagy mittudomén. de hogy nem a hülyék, selejtek között, az tuti...
igazából egyelőre én is egy selejtnek érzem magam, azért próbálkozom ilyen helyen. bizonyos mértékig személytelenül. de eljön egyszer az én időm... háháháááááá!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése