csütörtök, augusztus 28, 2008

viszonylag

jól sikerült a tegnap esti ünneplés. anyu örült, kapott rengeteg ajándékot, meg minden. Bobanék lehettek volna jobbak is, nem kicsit untuk a Tesómmal, de tény, hogy rohadt fáradtak is voltunk, mondjuk mindannyian. a szüleink is. mindegy. ezt is kipipáltuk.
éjfél előtt kerültem ágyba. persze hulla vagyok. persze ma megint redbullal kezdtem, minden kérés ellenére...
nincs kedvem dolgozni. semmihez nincs kedvem.
szombaton Szentendrére mennék, Flash koncert lesz, de basszus éjfélkor kezdődik és nem tudom, hogy a picsába jövök haza onnan éjszaka. pedig jólesne csavarogni ott egy kicsit, meg Tudósok is lesz 8-kor, meg egyáltalán. ezer éve nem voltam Szentendrén, pedig szívcsücsök hely nekem. hát, majd még meglátom. kb. jártányi erőm nincs, szóval esélyét nem látom. inkább döglök, meg lazulok otthon. szokásos hétvégi programom lesz ez már. :S
lecseréltem a hátteremet. MU volt eddig, Christian Bale mostantól. varázslatos... :)
basszameg. 10.000,- Ft lett a telefonszámlám. picsába. még nem néztem meg, hogy mi a franctól, de kurvára elegem van már, hogy megint ennyi... megőrülök. a csórókurvaéletbe már. :(
csak Atmost hallgatok. csak az tud kikapcsolni. csak attól tudok létezni. meg Ozorára gondolás van ezerrel. mikor mehetek már megint???? nyüssszzzzz... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése