szerda, november 18, 2009

picsoid üzemmód off

és ezzel mindenki jól jár. lenyugodtam, nem nyavalygok, nem görcsölök és nem agyalok, ahogy már megfogadtam tegnap, de persze ma reggelre ez mind elszállt. de máris jobban vagyok, mert hívott a Szűz. :D sajnos, ha meghallom a hangját, már kész vagyok. ennyi. azt mondja, este már aludt, mikor hívtam. de hogy egész éjjel rám gondolt, velem álmodott, meg minden. és hogy nagyon szeretne már újra megcsókolni, meg végigcsókolni mindenemet...
Istenem... ha ez csak egy röpke szexkapcsolat lesz, nekem az is megéri... :)))
de pont azt mondtam a Tesómnak tegnap, hogy én olyan élményben részesültem hétfő este, hogy ha csak az az egy volt belőle, ha csak annyi jutott nekem, akkor is megérte. teljesen feltöltődtem tőle. :)
de azért úgy néz ki, hogy nincs még ennek vége. egyelőre nincs. :) egyelőre én nem akarom, hogy vége legyen, és úgy tűnik, hogy ő sem akarja. de persze majd az idő, meg a további történések fogják meghatározni a dolgokat.
de hogy nagyon bírnám most ölelgetni, az biztos. főleg, hogy beszéltünk egy fél percet, így meg aztán pláne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése