kedd, november 03, 2009

már majdnem elfelejtettem

hogy kéne blogolnom. :) hogy igazából van írnivalóm. na jó, mondjuk nem annyira extra. :)
tegnap feljött Csillagász. egész nap nem beszéltünk, este fél7-kor untam ezt meg és kérdeztem rá sms-ben, hogy mi van vele. erre egyből felhívott, hogy kikapcsolták a telefonját, azért nem volt online sehol. és hogy mit szólnék hozzá, ha felugrana egy cigire. ööö. hát jöjjön.
vad sikításba kezdtem, hogy lehettem ilyen hülye, hogy igent mondtam, de végül is nem bántam.
3/4 9-re ért oda, fél 1-ig maradt. közben ment a tévézés, meg a dumálgatás, cigizgetés, vihogás. a kanapé két végében ültünk, még csak egymáshoz sem értünk. a búcsúzáskor is csak bátortalan két puszira futotta. mondjuk akkor én már olyan fáradt voltam, hogy többre nem is volt erőm. ő meg szerintem még mindig zavarban van. jó, persze, idegen terep az én lakásom, meg egyáltalán, alig ismerjük egymást. viszont furcsa tréfát űz velem a Sors, mert baromi sok közös/hasonló sztorink van, és nagyon sok mindenben hasonlítunk. de most már az apróságokban is. épp mondtam ma neki, hogy ha nem találkoztunk volna már kétszer, azt hinném, hogy nem is létezik, hogy valaki szórakozik velem. próbáltam ma már arra is célozni, hogy kicsit közelebb kerülhetnénk egymáshoz. na, nem sokkal közelebb, csak némileg közelebb... ;)
fura érzéseim voltak tegnap este, ahogy ott ült mellettem. volt, hogy arra gondoltam, közeledjen már (mivel a filmek, amiket néztünk, elég sok szexualitást, témát mutattak, meg hát jó lenne már, ha végre igazi férfiként viselkedne, bár Barbi szerint legalább úriember, de így meg egyelőre nem tudom elképzelni, hogy vonzódik hozzám, hogy tetszem neki. eddig úgy érzem, hogy haverkodik velem, mert nincs más, mert lehet együtt cigizni, meg ilyenek. hogy nem is tekint potenciális barátnőjelöltnek.), de volt, hogy úgy éreztem, nem fogok tudni egyéb érzelmeket táplálni iránta, mint a barátság, haverság, cimboraság.
nem tudom, mikor fog ez átfordulni, vagy mitől fog megváltozni a dolog, de egyelőre inkább az utóbbi érzések vannak jelen bennem, többségben. ahogy ránézek, egyelőre csak a kölyök képét látom, csak arra tudok gondolni, hogy 5 évvel fiatalabb nálam.
húúúú, az este legnagyobbja volt, hogy mesélt a családjáról és basszus olyan dolgok derültek ki, hogy elhatároztam, ez lesz az első forgatókönyv amit megírok. leszarom a saját életem, az ő családjuk sokkal nagyobb sztori. nem is mondom el, mert félek, lenyúlja valaki, de mondjuk az anyja szerepében Susan Sarandont tudom elképzelni. mert szerintem annyira ütős történet, hogy tutira simán világhírre fogunk vele törni. Csírabácsit fogom megkérni a részletek kidolgozására, remélem lesz kedve hozzá. percekig vinnyogtam, mikor mesélt Csillagász, hogy nem hiszem el a sztorit, ilyen aztán nincs. pedig van. ő ebben él. testközelből ismeri. parádés. :)
most addig beszélgettünk, hogy egyszer csak írja, hogy nézzem meg a harmoneten a párhoroszkópot, mert biztató. én meg visszakérdeztem, hogy mármint? erre ő: rák-oroszlán...
jujujjj... ő már ilyeneket nézeget??? hűha... nekem még eszembe sem jutott. őszintén szólva nem ismerkedtem még Rák jegyű pasival. most már világos számomra, hogy a Halakkal és a Skorpióval van egy vonalon. tehát némiképp hasonlít rájuk a Rák. de persze annyira meg mégsem. a lényeg, hogy a Rák "Kiszemeltje lelkét akarja elsősorban meghódítani, és nem a testét. Persze azt is, de majd később. A Rák férfi meglehetősen gyermekes és ha megszeret valakit, legszívesebben kisajátítaná. Azt akarja, hogy partnere minden idejét és gondolatát megossza vele. Vele különben sem unalmas az együttlét, mert figyelmes, kedves és szórakoztató partner. Jó, bár kissé ironikus a humora, de ez épp úgy irányulhat környezete, mint saját személye ellen. Figyelmes társ, jó szexuális partner, de meglehetősen féltékeny. Ez a már említett belső bizonytalanságából is fakadhat: vajon mindent képes-e megadni partnerének, amit az csak kíván?"
ezek érdekes dolgok... és persze tetszenek is. no, persze senkivel sem könnyű, meg egyszerű. nyilván vele sem, meg velem sem.
most éppen úton van Sárvárra, hogy a szilveszteri melóját intézze. ott fog vetíteni valami nagy bulin. azt mondta, majd intéz ma egy lakosztályt. :) remélem, hogy ezzel le is van tudva a szilveszterem és még Barbit is vihetem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése