kedd, május 12, 2009

voltak terveim a

tegnap estére nézve, de ebből kevés valósult meg.
kellett volna tornacipőt, ruhát mosni, de nem volt kedvem. kellett volna macskavécét takarítani, de nem volt kedvem.
menni kellett volna a ZP-be, de nem volt kivel.
így maradt a jól bevált koreográfia. 6 körül hazaérés. lencsefőzelékből jól bezabálás (most persze hasmenésem van), tévé elé leülés, cigi tekerés és sorozatnézés.
6 előtt a Bakkal beszélés telefonon. egyszerűen annyira erőszakos, hogy megőrülök tőle. hogy eljön velem jam sessionre, de utána nálam KELL aludnia, mert nem tud hazamenni. meg hogy miért nem csinálunk a héten egy kanapén összebújós, dévédézős, borozós estét. persze nálam. jajnekem. nem akarom. :( lassan le kell építenem, úgy érzem. illetve, mint barát (mondjuk nem gyűjtök barátokat, mert minek, de mindegy) maradhat, de az a baj, hogy minden találkozásunknak az a vége, hogy ledugja a nyelvét a torkomon. szóval meg kell mondanom neki, hogy dumálhatunk, barátkozhatunk, de én többet nem akarok tőle. ha nem volna ilyen erőszakos, akkor még akár... de így elrontja az egészet. :(
7 körül a Kossal beszélés telefonon. na, ez már más tészta. szerelmi ügyekben adtam tanácsot. kértem, hogy ne basszon át több lányt, és ne törje össze a szívét már senkinek. inkább tanuljon, neki most az a legfontosabb. mivel már téptem, így aztán jöttek belőlem a gondolatok ezerrel. de legalább elmondtam. mondjuk egyébként is lett volna bátorságom hozzá, hogy ezt kitálaljam, de így könnyebben ment. remélem, a Kos nem basztatásnak, hanem segítségnek, baráti tanácsnak vette a szavaimat.
még múlt hét szerdán mondtam neki valamiért, hogy bizony jelenleg ő a legjobb barátom... és azt mondta, hogy neki meg én... :) ez azért tök jó. ha belegondolok, hogy ez az egész miből alakult ki... hogy milyen formában találkoztunk mi először és hogy mik történtek kettőnk között azóta... szóval klassz. :)
whááááááá!!! holnap szerda!!! este 9-kor MU meccs lesz és kihagyom!!! inkább megyek a Tűzraktérbe. :) remélem, jó idő lesz. :) mondjuk, egyelőre nincs kivel mennem, de oda már egyedül is, hiszen lesznek ismerősök. :)

az este elég sokáig nem bírtam elaludni. küldtem ugyanis Mikinek a pozitív energiát, hogy akarjon már valamit végre tőlem... igazából... nos... nem bírtam magammal és tegnap letaroltam egy levélben... mint utolsó próbálkozás... a Kos szerint ez eléggé nyomulós, meg egyértelmű, de hát ma már a lányok is kezdeményeznek... áhhh... tegnap reggel még olyan jó ötletnek tűnt, mire este lefeküdtem, akkorra meg kurvára nem. szóval elbasztam ezt is a türelmetlenségemmel, meg minden faszságommal. amúgy elolvasta a levelet, de nem válaszolt rá. de nem is törölte ki. azt hiszem vetek egy keresztet erre az egészre gyorsan, aztán kész. jobb a békesség. :(

2 megjegyzés:

  1. Mit írtál neki, nagyjából elmondondod?
    G.

    VálaszTörlés
  2. azannya... te folyamatosan pollozod a blogot??? ilyen gyorsan reagálni...
    áhhh... nagyon gázosat írtam. felvázoltam neki egy szombat délutáni/esti programot, nálam, meccsnézés, főzés, filménézés, sörözés, lazulás kombóval...
    kértem, ha nemet mond, akkor ne tereljen, mondja meg frankón, hogy miért.
    meg hogy ne vegye tolakodásnak a soraimat.
    de hát nyilván ezzel a "becserkészés" élményét, varázsát vettem el tőle. bár én úgy gondolom, hogy amikor ő becserkészett, az az első találkozásunk volt. én akkor lettem a rabja és már kurvára bánom, hogy a Bőgőssel foglalkoztam és nem vele. nagyon-nagyon bánom és szégyenlem is magam emiatt. :(
    de hát most ezt hogy mondjam el Mikinek???
    ha meg mégsem nyitott rám, mindentől függetlenül, akkor meg úgyis teljesen mindegy...

    VálaszTörlés