kedd, május 26, 2009

jó néhányszor kaptam

sokkot a tegnap este folyamán. hát valami remek volt. de végül, legeslegvégül azért nagyon jó volt. :)
a Kos vitt haza melóból, kocsival. imádom ezt a drágát. tényleg nagyon-nagyon jó barátom. teljesen ki voltam borulva tegnap, már majdnem elbőgtem magam az autóban. jeleztem neki, hogy nagyon rosszul vagyok, mármint idegileg, szóval jó lenne már bővebben beszélni, mert ez a tegnapi 1 óra össze-vissza, az semmi nem volt.
hazavitt, volt 20 percem, hogy elkészüljek. éhes is voltam, minden faszság. mit vegyek fel, stb. negyed7-kor találkoztunk Judittal és mentünk a MüPaba.
első sokk: a bejáratnál cigizéskor összefutottam Szilveszterrel. mondjuk, baromira örültem neki. imádom. :) látom, hogy ő is bír engem. picit beszélgettünk. kérdezte, hogy tudok-e valamit a Bőgősről, mert azt álmodta, hogy mintha hazajött volna, aztán meg vissza is ment. mondom, én nem tudok semmit, de legalább gennyesre keresi magát. erre Szilveszter reakciója: "persze, de annál rosszabb, ha sok pénze van..." mire én Judithoz fordulok: "látod, Szilveszter is milyen jól ismeri a Bőgőst?" pfff...
második sokk: első fellépő az esten az LFZE jazztanszakának kórusa. a kórusban: NIKI!!!! (najó, meg Galambos Dorina, aki mintha muszáj lenne, produkálta magát ezerrel... hát hiszen ő Pély Barma nője... ugye...) szóval Niki a színpadon. remek. remegtem az idegtől. kurvaannyát, lerugdosom onnan!!!
harmadik sokk: Gergő gitározik, mellette feltűnik Andris az Asszonnyal. tulajdonképpen az este folyamán végig a Bőgős bőgőjén játszottak, nagyon kevés kivétellel. Andris csodaszép fiú. az Asszony mellett meg pláne. annyira szexisen mozgott, annyira édes volt... amúgy is az alacsony, vékony pasik az eseteim... jajnekem...
negyedik sokk: a Bőgős összes cimborája megjelent a színpadon valamilyen formában. nem volt olyan zenekar, formáció, hogy ne ismerjek valakit belőle. egyrészt kurvajó volt, másrészt meg gyötrelmes.
ötödik sokk: szünetben Niki mellettünk cigizett a bejáratnál. Juditnak kb. le kellett fognia, hogy ne rúgjam fel azt a hülye kurvát. folyamatosan puffogtam.
hatodik sokk: szünet után megyünk vissza a helyünkre, erre ki bóklászik előttünk??? CSILLA!!! faszom. a Bőgős exnője. na, mondom ez is itt van??? Judit megjegyezte, hogy milyen roncsderbi a csaj. hogy egy hulladékság, csoffadékság az egész, és hogy milyen szar ízlése volt a Bőgősnek előttem. persze Csilla megint direkt nem vett észre, viszont hazafelé már jól ráköszöntem dafke. kapja be a faszomat. fapina.
hetedik sokk: a koncert vége előtt nem sokkal kaptam egy sms-t Hétfőitől, hogy milyen jó lenne, ha a körút környékén lennék egy kocsmában... na, egyből írtam vissza, hogy mifasz. tökre meglepődtem, hogy megint jelentkezett egyébként.
addig-addig bonyolódtak az események, hogy bár Juditnak még azt mondtam, hazamegyek és ledöglök, de Hétfői hívott és végül a Stexben találkoztunk éjfél körül. ő ivott 2 korsó sört, én két pohár rosét, aztán fél2 körül kidobtak, mert zártak (fássssszom!!!). elmentünk az éjszakaihoz, hogy majd megy haza, meg én is. aztán, hogy még sört akar inni. de hogy a kerületben 10 után már nincs alkohol. de a szomszéd kerületben sincs. csak a 7-ben, de oda már nem akartunk elmenni. aztán elindultunk a Boráros felé gyalog. illetve csak a Ferenc krt-ig, de egyszercsak már a Haller utcánál találtam magunkat. beszélgettünk, nevetgéltünk. Hétfői eléggé ittas volt, én csak picit becsíptem, de némi séta után az is elmúlt. hajnali 3-ig bóklásztunk a 9. kerületben (Trafónál, meg mit tudom én még merre...), pia persze sehol nem volt. megesett, hogy csak ültünk a parkban egy asztalon, lóbáltuk a lábunkat és dumálgattunk, vagy csak nézett rám... ennek a fiúnak még mindig olyan tekintete van, hogy beszarok.
végül az Üllői út-Kisfaludy utca sarkánál váltunk el. fel akart jönni hozzám aludni. mondtam, hogy szó sem lehet róla. folyamatosan a melleimet bámulta, amit be is vallott frankón, meg észre is vettem, de hát így volt ez anno ősszel is. :)
negyed4-kor indultam onnan haza. meg ő is. aggódom érte, hogy hazaért-e rendben, Csepelre, de nem akarom keresni. remélem, hogy azért igen. :) az elválás puszimentes volt. pedig még akár egy csók is jól esett volna... még mintha éreztem is volna valami ciccergést... de lehet, hogy csak beindult, mert folyamatosan szexuális töltetű dumákat nyomattam. :) erre persze ráharapott és érdeklődött. de én nem akarom, hogy csak emiatt érdekeljem.
persze, ami miatt találkoztunk, hogy még mindig az exnője miatt szenved. aki még előttem volt, és aki miatt engem is offolt anno. én meg ugyebár a Bőgős miatt, bár ezt egyértelműen nem mondtam neki. max. jeleztem, érzékeltettem, hogy hasonló szituban vergődök.
mint mondtam nem olyan régen, a seggfej Miki után Hétfői az, aki még megmozgat. aki valami olyasmi figura, mint a Bőgős. csak éppen nem zenész, viszont imádja a focit. :) és a South Parkot is. :) ez már nálam fontos kontrollkérdés. :)
igaz, vízöntő, de nem az a fajta, mint az eddigiek. pedig, érdekes módon, kb. ugyanabban a harmadban született, mint az exférjem, vagy a Repülős, ennyi ismeretség után mégis másnak tűnik...
abban maradtunk egyébként, hogy esetleg holnap a BL döntőt együtt nézzük... nálam... azt mondta, majd akkor megpróbál meggyőzni, hogy ott alhasson... (muhaha!) nem akarok ilyen viszonyba keveredni vele, viszont az is lehet, hogy ha kijózanodik, akkor már BL döntőt se akar velem nézni, nemhogy ottaludni. na, mindegy, ez majd kiderül. nem görcsölök. ha hív jó, ha nem, hát úgyis jó.

elhatároztam tegnap, hogy most egy darabig hanyagolom a jazz koncerteket, legalább is azokat, ahol ismerősökbe futhatok, mert már ettől is tiszta idegroncs vagyok.

jah, a Bőgős írt vissza a Nikinek, hogy mi a szitu. megint leírta, hogy "a nők nem olyan szépek, mint otthon"... én nem tudom, mintha copy-paste írná a leveleit... mindegy. de hogy mennek csajozni, meg sokat eszik, reggelente fut, úszik a tengerben, gyakorol, esténként fellépések, aztán haza, borozás, döglés. van, hogy délelőtt van fellépés, akkor este szabadok, mennek csajozni. hm. hát legyen így. váljék egészségére. sms-re válasz persze azóta sincs. jaj, hát ezen meg sem lepődök. hogy mi a faszért küldtem el???? ehhh... késő bánat, eb gondolat...

hálistennek ma egyébként csak 10-re jöttem dolgozni, így kicsit tovább alhattam, ezért is vállaltam a csavargást Hétfőivel. meg nem is voltam még fáradt, bár a MüPában még annyit ásítottam, mint a dög. aztán valahogy totál felpörögtem. jó volt vele lenni. jó volt idétlenkedni. jó volt, hogy kicsit rámciccent. jó volt, hogy majdnem ugyanabban a hajóban evezünk. jó volt a csillogó tekintetét nézni. jó volt, hogy lehet vele értelmesen beszélgetni, mert kibaszott intelligens és olvasott. jó volt, hogy mesélt az albániai túrájáról. minden jó volt. kedves volt, vicces volt, nem tolakodó, de hát részeg... na, mindegy. :)
klassz este és éjszaka volt, semmit nem bántam meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése