szerda, május 06, 2009

komolyan belegondoltam én

ebbe a Miki szituba rendesen???? de tényleg...
Nyúl hozzászólása óta egyre többet kattogok ezen. úrjézus. mit gondolhat ez a pasi rólam??? tényleg észvesztő, amit művelek, amit műveltem.
nyilván, az csak rontana a helyzeten, ha most mindenáron el akarnám magyarázni a viselkedésemet... már ha van mit magyarázni ezen egyáltalán...
most mit csináljak???
én nem akarom, hogy hülye picsaként kezeljen, hogy úgy gondoljon rám. mert nem vagyok az. múlt hét csütörtökön teljesen meg voltam zakkanva. meg részeg is voltam. meg mit tudom én... amúgy is instabil az idegállapotom. Irmi mesélt egy történetet, a családjáról, azon is elbőgtem magam.
jó, persze, semmire nem mentség az ittasság... de... jajnekem... meg kellene értenie... vagy nem tudom. nem is tudom, miért akarom annyira, hogy ne gondoljon rólam hülyeséget. nyilván, mert első látásra megkedveltem. mégis micsoda baromságot csináltam. istenem. azt se kellett volna elmondanom, hogy jártam a Bőgőssel. ismerem és kész. áhhh...
MIT CSINÁLJAK?????????????????? :S


2 megjegyzés:

  1. öööö... írtam én olyat, h hülye picsa vagy? :-O

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2009. május 6. 16:24

    nem, te nem. de hát amit leírtál... nos olyat csak egy hülye picsa csinál. :) illetve :(

    VálaszTörlés