péntek, május 15, 2009

én is ugyanezt

éreztem, mint amiben a kommentelők megerősítettek. hogy ez lerázás. és nem is túl finom. ennyit azért hozzátennék.
"többe nem..." ez azért gáz. hogy ezt írja valaki. úrjézus. mintha az anyakönyvvezetőhöz akartam volna cibálni szombat délután. pfff...
megírtam a választ: "ok. akkor majd keressük egymást. üdv." pontosan ezt és így. kíváncsi leszek... én nem keresem, ha ő mégis engem, hát akkor majd meglátom.
mondtam én, hogy keresztet kell vetni rá. :)

a Forgatókönyvíró kurzussal kapcsolatban felgyorsultak az események. megtudtam, hogy jövő hét szombaton indul, a beiratkozás most szombaton lesz. még nem tudom, hogy már most kell-e tandíjat fizetni, szóval vannak kérdéseim.
viszont pont akkor lesz a beiratkozás, amikor én Vikihez akarok menni. :( meg hát jövő hét végén akartam pénzt kérni rá a szülőktől, de akkor már az első óra lenne... és nem tudom, hogy legközelebb mikor indul ilyen képzés. szóval nem kéne erről lecsúszni... áhhh... nem tudom...

amúgy biztos forrásból megtudtam ma (és ettől kicsit jobban lettem), hogy a Bőgős szerint Mallorcán a nők nem olyan szépek, mint Magyarországon. :) MUHAHA. aki az ellenkezőjét állítja, az amúgy sem tudja, mit beszél. ennyi. :)

2 megjegyzés:

  1. Parancsolom, hogy húzzál el beiratkozni...Ha akarod elkísérünk Wallyval! - hívj fel!!!
    Vikus

    VálaszTörlés
  2. hátöö "jójó, nincs arra garancia, hogy Miki lenne életem szerelme és életem párja és ásó-kapa-nagyharang... de legalább megpróbálhatnánk...
    de így??? esélyem sincs... :(
    mi a büdös francot csináljak??? MIT???"

    VálaszTörlés