szerda, május 06, 2009

sikerült már megint

elcsesznem valamit még azelőtt, hogy egyáltalán. áhhh... mekkora lúzer vagyok.
jójó, nincs arra garancia, hogy Miki lenne életem szerelme és életem párja és ásó-kapa-nagyharang... de legalább megpróbálhatnánk...
de így??? esélyem sincs... :(
mi a büdös francot csináljak??? MIT???
a faszért vagyok ilyen szerencsétlen. sőt. szerencsétlen hülye. ehhh... még hogy nem vagyok hülye picsa... dehogynem vagyok. az vagyok. joggal gondolja rólam bárki is ezt.
valahogy csak ki kellene harcolni, hogy tudjak vele négyszemközt beszélni egy kicsit. vagy ez hülye ötlet???
mindegy. most bekussolok. megvárom a hétvégét, hátha ő gondolja úgy, hogy mégis szeretne velem találkozni, hogy meginna velem egy csésze akármit... aztán majd meglátjuk. ha a héten már nem keres, akkor majd jövő héten én próbálkozok.

este a Kossal Gödör, meg Tűzraktér. remélem jó lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése