szerda, június 30, 2010

minden hétvégi programom

sztornó, de nem bánom, mert segíthetek, ráadásul vészhelyzetben és ez jó, nagyon jó. :)
szükség van rám, ráadásul tényleg életbevágó, már ott tart a történet, úgyhogy ilyenkor nincs kérdés, lépni kell és felajánlani mindent, amit csak fel tud az ember.
20 évnyi ismeretség után az ember lánya már nem gondolkodik, hogy segítsen-e vagy sem. ahogy nem gondolkodtam 10 és 15 év után sem. úgyhogy most is ez lesz. :)

amúgy meg pozitív vagyok, imádok élni, minden fasza, meg ilyenek. :) 

ma 8-kor találkozom a Lakberendezővel. már parázik, hogy majd zavarban lesz... ehhh... majd adok én neki! :)

holnap délután VOLT, jelentem Parov Stelar is fellép, úgyhogy akkora kibaszott mákom van, mint állat. :) hálistennek nem leszünk összekötve, meg kinyomtattam hazafelére a vonat menetrendet, hogy ha netán volna kedvem maradni, akkor maradhassak. mert pénteken szabadságon vagyok, mint állat. :)))

najó, most takarodok haza. készülődni a randira. :)