szerda, június 23, 2010

valami történt velem

mert ma már dudorászok. :) egyre jobb kedvem van. :) illetve hát mitől lenne rossz? :) még a nap is kisütött. :)

tök későn feküdtem le, éjfélkor, hajnalban olyan baromságokat álmodtam, hogy inkább le sem merem írni. rajtam kívül 3 szereplője volt, de olyan emberek, akik nem is ismerik egymást, csak én vagyok a közös kapcsolódási pont... Freud jól el lenne velem azt hiszem, ha elmondanám neki, hogy mik jártak a fejemben.
érdekes, mert 30 perc leforgása alatt, egy laza visszaalvás során jöttek elő ezek a dolgok és csak pislogtam, mikor felébredtem, hogy wtf. sőt. erőltettem is, hogy ébredjek fel, mert annyira szar volt az egész.

Z hívott reggel, éppen meetinget tartottam, kinyomtam. aztán írt, hogy csak azt akarta kérdezni, hogy mittomén. nem válaszoltam. aztán megint hívott, nem vettem fel. remélem, hamarabb ért majd a szóból (illetve a zéró kommunikációmból), mint a Kos.

ma megyek megint edzeni. ajvé. muszáj. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése