kedd, június 29, 2010

olyan randim volt

tegnap, hogy kész. asszem be is fejeztem a randizást. :)
vicces is volt, meg gázos is. :)
találkoztam egy 38 éves pasival, a Múzeum kertben. beültünk aztán a Kálvinon kávézni. kb. 3 perc ücsörgés után már simogatta a kezem. én meg tök idétlenül viselkedtem, ráadásul annyira halkan beszélt, hogy nem értettem semmit. na, szóval zavarban voltam, mert baromira nem jött be a pasi. kicsit beszélgettünk általános dolgokról, még én is kérdezgettem, aztán eszembe jutott, hogy nem társkeresés céllal vagyok ott, úgyhogy be is fogtam a számat. :)
úgy néztünk ki egymás mellett mintha a lánya lennék, mintha egy perverz pedofil lenne a pasi. a pultosfiúk csak néztek.
20 perc után már puszilgatott, meg akart csókolni... nem győztem elhúzódni. persze azonnal nyomatta, hogy menjek fel hozzá, nekem meg már a gondolattól is felfordult a gyomrom. :) nem volt undorító, ápolatlan, csak kurvára nem jött be, a nyomlásával meg végképp elvágta magát. 
ja, hát a bemutatkozásunk után kb. 2 mondattal egyből elkezdett "zsidózni", hogy mennyire utálja őket... hát, oké, hogy nem "járni" akarunk, de akkor sem nyilvánul meg intelligens ember így, egy idegen előtt. és ha engem ez sért?? már itt elvágta magát a pasi... 
szóval kávéztunk, illetve ő ivott valami kakaós-szójatejes löttyöt (össze-vissza baszott mindent az asztalon), én meg egy ásványvizet. sokszor nem nézett a szemembe, sokszor volt szünet, nem volt folyamatos a beszélgetés, de hát én már szabadultam volna. úgy tudtam csak lerázni, hogy bekamuztam neki, 1 óra múlva Barátokkal találkozom, és egész éjjel velük leszek.
amikor odaült mellém, sutyorgott még valamit, de mivel nem értettem semmit, csak bólogattam, majd azt mondtam: "najó, menjünk". és hogy mit nem értettem? kiderült, hogy azt mondta, menjünk be a férfiwc-be és megmutatja a farkát. (mintha még nem láttam volna olyat...) és bementünk, és megmutatta. :) nagyon gáz volt, de vicces is. kinyitottam rá az ajtót, az meg kapkodott, hogy meg ne lássa valaki. mondom: "áh, itt a madár se jár..." és vihogva kijöttem.
aztán elhaladunk a pult előtt, erre elejt egy óvszert... hát kész. :D én akkor már nagyon vihogtam és menekültem volna bárhova, csak ne lássanak minket együtt. :D
végül lekoccolt, de a lelkemre kötötte, hogy éjjel, ha végzek a buliban, akkor sms-ezzek neki és akkor mutogathatjuk egymásnak a micsodáinkat. :D 
ópersze, alig győztem írni neki az üzeneteket. :D
annyira felfordult a gyomrom, hogy hazafelé vettem egy üveg pezsgőt és majdnem mindet meg is ittam. muszáj volt. :) 
aztán meg kurvára rosszul lettem tőle, így az esti meccs szünetében le is feküdtem aludni. éjjel rengeteget forgolódtam, hol meleg volt, hol szúnyog, hol macska... áhhh... megint hulladék vagyok persze. :(

na, mára meg írt egy kedves srác, pár levelet már váltottunk, hogy őszinte akar lenni, és hát egyik lába rövidebb a másiknál, és ezért olyan kiegyenlítős cipőt hord... hát basszus... :D mi jöhet még??? :D

úgyhogy a randizásról le is koptam megint. nem hiányzik ez nekem. :) ja, még a skorpió fiúval találkozom (Lakberendezőnek fogom hívni innentől), aztán ennyi. egyelőre megint leálltam. :)

ráadásul a tegnapi pasi felvilágosított, hogy az okos nők nem kellenek senkinek, csak BARÁTNAK. ekkor esett le, hogy miért nem akar velem járni senki... túl okos, intelligens vagyok... parádés. :D valaki tud erre megoldást, hogy ne érezze egy pasi mellettem szarul magát? mármint az eszem miatt... kevebbet beszéljek? szőkéskedjek? kérdezgessem? ne javítsam ki, ha téved? én gyűlölöm a buta embereket és én sem óhajtok az lenni... még csak megjátszásiból sem...
lehet, hogy a kúrógépeknek kell csak a buta nő? a többinek pedig mégis jó, ha a nő okos? 
pfff... mennyi kérdés... :)