hétfő, június 07, 2010

mikor ott ültem

szombat délelőtt 10-kor az edzőterem öltözőjében, nem hittem el, hogy ott vagyok. :) olyan természetes volt az egész, hogy elindulok és csinálom. pedig nem pihentem sokat éjjel, mégis, nem volt kérdés, hogy menjek edzeni. 1 órát voltam csak, ebből fél óra biciklizés, fél óra futás volt. ennyi elég is szombatra. :)
utána még bevásároltam, főztem, aztán meg punnyadtam.

Zével töltöttem a csütörtök, péntek, szombat estét és éjjelt, aztán meg még a vasárnap kora estét is. mert én vasárnap délben elindultam a Kopaszi gátra napozni, olvasni, ő meg este 6 körül csatlakozott. 9-kor váltunk el.
jók voltak az együtt töltött esték, éjszakák, bár szerinte én már megint a Férfit látom benne és nem az embert... jó, lehet, hogy túl lőttem a célon néha a kommunikációmban, vagy a gesztusaimban, de ettől függetlenül nem vagyok rászívódva. jó vele lenni, élvezem a társaságát és ennyi.

ezen kívül egyéb nincs. semmi különös nem is történt a hétvégén. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése