szerda, június 09, 2010

megérett bennem az

elhatározás, hogy kell egy bicaj. :) tegnap, mire kiértem a Kopaszi gátra... hát majdnem kihullott az összes hajam... iszonyat, hogy milyen a közlekedés... főleg 40 fokban, BKV-n... rémes. én ezt már nem bírom. ráadásul olyan szar volt hazafelé megindulni. más meg csak felpattant a bringájára oszt kész. nagyon irigy voltam. 
úgyhogy kell egy bicaj. :) nincs mese. :) ésszel fogom használni, meg egyelőre még dolgozni nem járnék vele (bár miért ne?), inkább csak a Kopaszira, meg mittomén, bármerre a városban. ligetbe, szigetre, akárhova. kicsit csavarogni. mozgás is, meg passzió is. :) csak ne üssön el senki. :)

tegnap persze a belem kifordult az Öbölnél lévő szerelmespároktól. nem irigykedtem, inkább csak zavarták a privát szférámat. vagy nem tudom. mindenesetre fotóztam szép naplementét megint, meg lett színem, aztán meg hazabotorkáltam. elment előttem a 103-as busz, úgyhogy gyalogoltam a ZP-ig, onnan meg villamos. :) 40 perc alatt értem haza így is. persze vicces út volt, jobb nem tudni. :))

ma munka után sport. aztán pihi. :) 

és elmondanám, hogy én magamnak kurvasok vállveregetést osztok ki minden nap, mert mivel 33 év alatt nem mozogtam ennyit, mint az elmúlt 2 hétben, az nálam teljesítmény. azt gondolom, hogy ez értékelendő. és nemcsak 1 év után, meg fél év után, ha még mindig csinálom, hanem már az is kurvajó, hogy egyáltalán megmozdultam és történik valami. úgyhogy kösz TG, de tudod mit? inkább ne szólj hozzá a bloghoz, mert mostanában állandóan csak savazol. leszarhatnám, de nem tudom, úgyhogy inkább megkérlek, hogy ne kommentálj. névtelenül se. köszi. 

7 megjegyzés:

  1. ÉN MINDEN NAP BÜSZKE VAGYOK RÁD!
    Egy Isten vagy....ha csak még egy napot megcsinálsz, már akkor is...és tudom, hogy nem csak egy napig fogod bírni!!! :))))

    Vikus

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2010. június 9. 15:13

    Köszi Marikám!
    pont erre van szükségem, és nem a savazásra. :)
    ez most nagyon jólesett! :)
    puszi!

    VálaszTörlés
  3. Najó,büszke vagyok én is!Oszt majd megyünk együtt bicózni.
    l.a

    VálaszTörlés
  4. Marion von Finkenstein2010. június 9. 16:58

    köszi szépen. :) és igyekszem tartani magam, hogy továbbra is büszke legyen rám az, aki ezt úgy érzi... :)
    és igen, együttbicózás halihóóóóó!! :D

    VálaszTörlés
  5. Csíra bácsi is gratulál természetesen!

    Én tegnap voltam futni, az erdőben, délben. A hőség még nem is lett volna baj, de millió szúnyog volt.
    Szóval most jobb a terem...
    Mondjuk gépen még nem futottam, azt mondják, eléggé más, mint a "normál" futkározás.

    Csíra bácsi

    VálaszTörlés
  6. Tök jó vagy! Kitartás!
    egy titkos olvasó:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ötlet a sport! Csak így tovább :)

    VálaszTörlés