szerda, június 23, 2010

értetlenség miatt túllihegtem

ma Zé sms-ét, aztán az lett belőle, hogy találkoztunk.

én azt hittem rájött, hogy többet akar, hogy jó lenne több is, de neki a több csak azt jelenti, hogy ne vonjam meg magam tőle teljesen, hogy "barátkozzunk" tovább.
mert azt nem tudja, hogy milyen lenne együttélni, de hogy ha pár napig nem találkozunk, akkor nagyon-nagyon hiányzom neki, és érdekli, hogy mi van velem. 
meg aztán olyan dolgokról tud velem beszélgetni, amiről senki mással talán. 
de mégsem.

erre mondtam, hogy akkor hagyjuk. mert én soha nem fogok tudni "lejönni róla", ha ezt így tovább folytatjuk. soha nem lesz épkézláb kapcsolatom, ha mindig ő jár a fejemben. ha folyton találkozunk és együtt vagyunk. mert ilyen vagyok. ez van. szóval teljes megvonás kell. és nem haragból, csak egyszerűen azért, mert máshogy nem megy. és nem örökké, hanem egy darabig ne kommunikáljunk, ne találkozzunk. majd én jelentkezem, egyszercsak.

sóhajtoztunk még egy darabig a meccs előtt, aztán elindult haza.

"majd hívlak" - mondtam. és becsuktam mögötte az ajtót.

4 megjegyzés:

  1. Marion von Finkenstein2010. június 24. 11:38

    nem tudom ki nyomkodja folyamatosan a "gáz"-t, de ebbe most mi volt a gáz? hogy végre útratettem Zét?
    komolyan nem értek már senkit...
    de én vagyok a hülye, hogy ilyen vélemény nyilvánítási lehetőségeket hagyok, meg kommentelést.
    áhhh.

    VálaszTörlés
  2. Ha már a "gáz" kategóriát kiszedted, nyugodtan kiszedhetnéd a "vicces" és az "elgondolkodtató" kategóriákat is...

    Mellesleg nem "ki nyomkodja", hanem "kik nyomkodják" a helyes.
    Többek között én is.

    Guglizz rá Baráth Katalin: A fekete zongora című regényére! Ideális nyári olvasmány.

    Vigyázz magadra, sportolj sokat!

    Csíra bácsi

    VálaszTörlés
  3. Marion von Finkenstein2010. június 24. 12:36

    de baromi okos lett itt most mindenki hirtelen.
    szeretném látni, hogy a "gázozók" közül ki tud épkézláb, normális párkapcsolatot felmutatni.
    vagy egyáltalán azt, hogy próbálkozik találni valakit, nemcsak a szőke herceget/hercegnőt várja otthon, a négy fal között.
    aki búra alatt él, azzal persze nem történik semmi rossz, és nem is sérül be soha.
    én vállalom a fájdalmakat, meg a kínlódást (sokszor persze generálom magamnak, ez is igaz) legalább. és még mindig élek. és fogok is.
    és meg fogom találni, akit keresek. vagy Ő fog rám találni, tök mindegy.
    de nem adom fel.
    cserébe mindenki bekaphattya. és ennyi.

    amúgy meg a Zabhegyezőt olvasom, mert ahhoz van most kedvem. ez is ennyi.

    VálaszTörlés
  4. Viccesen és elgondolkodtatóan csupán annyit jegyeznék meg: gáz.

    Szerintem itt senki nem akar lebeszélni a szerelemharcról:
    küzdjön mindenki az általa választott fegyverekkel, a végén úgyis beledöglünk, de legalább béke lesz...

    Az a baj a néppel, hogy nem lehet leváltani.

    Be kell tiltani a kommentelés lehetőségét, de nem ideig-óráig, hanem örökre.

    Az én blogjaimon pl feszt nem lehet hozzászólni, egészen egyszerűen azért, mert ők nem én vagyok.

    Amikor beposztolod, hogy öngyi leszel (amit nyilván nem gondolsz komolyan, különben nem posztolnád ki), nos akkor az gáz, függetlenül attól, hogy a gázozó volt-e már öngyilkos valaha.

    A fekete zongora c. regényt pedig azért ajánlottam, mert tudom, hogy szereted Adyt, de most, hogy kiderült, a Zabhegyezőt olvasod, már késő bármit is tenni.

    Az egyik haveromnak van egy ismerőse, aki első helyezett lett a tízévente megrendezett genfi Párkapcsolat Építési- és Megtartási Világversenyen.
    Ő kommentelhet kritikusan is?

    Csíra bácsi

    VálaszTörlés