szombat, június 19, 2010

szépen kikészítettem magam

tegnap. fú. de jó lesz megint hétfőn bemenni. :) nem ettem ugyebár egész nap semmit, vártam a jó kajákat, amik jók is voltak, csak előbb már sokat ittam, és csak utána ettem. szóval a mindenféle bor végül betette a kaput. meg persze a cigi is. amiből a második végképp nem kellett volna már.

szerintem jó fej voltam bent, meg minden, bár a végén már kicsit aggódtak értem. :) így hívtak nekem egy taxit este 7 körül, amivel hazajöttem. a taxiban volt néhány kritikus pillanat, amikor úgy éreztem, hogy sose érek haza/mindjárt elhányom magam/elalszok azonnal.
Barbinak a taxiból írtam sms-t, hogy a Banánozásnak részemről reszeltek. nem vagyok rá büszke. nem is tudom, mivel fogom tudni kiengesztelni. 
este fél8-tól reggelig aludtam, így kimaradtam egy felhőszakadásból, ha minden igaz, én semmit nem vettem észre. lehet, hogy így a Banánozás se lett volna csúcsszuper, de hát erre ne fogjak semmit. ott kellett volna lennem, ahogy megbeszéltük. én meg kiütöttem magam. :( rémes. :(

nemsokára indulok a Tesómmal a szüleimhez. most már valamennyire jobban vagyok, bár még nem az igazi. :(

ezt meg most találtam:

"Rossz viszonynak nevezem azt a kapcsolatot, ahol kiszolgáltatott leszek vagy 
zsarnok. Ahol belegázolok a másik lelkébe. Ahol föladom magam, csak azért, hogy 
a másik befogadjon. Ahol nem engedem a társamnak, hogy önmaga legyen. Ahol függővé 
válok, és a "szeretet" nevében olyasmit művelek, amitől 
nemcsak szenvedek, de önmagam előtt szégyellem is. Azon az áron, hogy magamat 
elveszítem, nem lehet szeretni." 
Müller Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése