szerda, december 02, 2009

sík ideg vagyok

a gyár miatt. annyi faszkalap dolgozik itt, hogy az valami hihetetlen. korán reggel le vagyok baszva a semmiért, aztán meg olyan dolgok történnek, ami miatt olyan szinten felcseszem az agyam, hogy legszívesebben azonnal felmondanék. ha megtehetném. kurvára elegem van ebből a kibaszott cégből. 
bevállaljuk a raklap melót, de persze a háttér nincs biztosítva. semmilyen szinten. de oldjunk meg mindent és szopódjunk mi. mert az jó. az ügyvezető meg olyan, az egyik Megbízónak írt félmondataimon rugózik már hajnalba, hogy a hajam égnek áll. azt meg nem veszi észre, hogy ha az IT nem kapja össze magát, és nem működik velünk együtt, akkor miattuk fogjuk elveszíteni az összes megbízást, nem azért, mert én hogy fogalmaztam... ja, és persze a levelet OJ diktálta, és... áhhh... mindegy is. szétrobbanok az idegtől. így egyszerűen nem lehet dolgozni.
és persze tegnap is lenyomtam bent 12 órát, szó nélkül, ma is le fogok. de egyre inkább érik, hogy beleszarok a kellős közepébe mindennek. ha OJ nem lenne, akkor már régen így lenne. vele nem akarok kibaszni, ennyi az egész. meg az opikkal, de az egész ótvaros céget felgyújtanám szívem szerint. mocskos szemétládák. a pénzt kiveszik vastagon, de hogy kicsit tolnának bele a cégbe, az persze nem megy. értem én, hogy a magáncégeknél ez így van, sőt, mindenhol így van, de akkor ne legyenek elvárásai senkinek. 
ja, és a legszebb, hogy bármit mondok az IT-nak, szerintük az hazugság. mikor azt mondom, hogy gyere ide és nézd meg, hogy úgy van, ahogy mondom, akkor meg nem jön ide, és továbbra is hazugság amit beszélek.
komolyan, lehet így normálisan dolgozni? másnál is vannak ilyen problémák? és csodálkozik, hogy ráteszem a telefont, mikor beleüvölt, hogy én hazudok. ezért szeretnék egy multinál dolgozni. csak ezért, semmi másért, mert ott legalább a háttér biztosítva van, és van az IT-nak vezetője, vagy bármi, akinél lehet szólni, hogy fos valami, vagy fos a beosztottja. de egy multinál ilyen elméletileg elő sem fordul.
itt nálunk meg... két IT-s, haverok, ebből az egyik a főnök, és a pofámba beleüvölti, hogy én hazudok. és ez ráadásul nem az első eset... szóval pont elegem van...
ja, és a legszebb, hogy körbeküld a fél cégen egy e-mailt a faszkalapja, amiben OJ-t és engem teljesen hülyének állít be. bazmeg, ez az ember nem ért magyarul? az ilyen levelekre azonnal shift+delete megy, mert különben visszaválaszolok, de azt senki nem teszi zsebre... :(
na, csak ennyi. ezt most muszáj volt kiokádni magamból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése