szombat, december 19, 2009

mit is írtam

az előzőekben? hogy nem hiányzik a Bőgős és nem is gondolok rá és hogy lejöttem róla?
MUHAHA! enyhe csúsztatás volt ez... :(
tegnap megakadt a szemem egy híren, persze egyből ő jutott eszembe. ma meg egy mailben elküldtem neki a linket, amire válaszolt is. ehhh... persze előjöttek a régi emlékek, de nyilván én vagyok a hülye, mert a ráknak kell nekem e-mailezgetni a Bőgősnek... áhhh... reméltem, hogy válaszra sem méltat, de nem így lett.
van, ami hiányzik belőle, és talán örökre hiányozni is fog. van, ami viszont baromira nem... na, mindegy. ez az én harcom, nekem kell megküzdenem vele. minden nap, újra és újra... :(
a legnagyobb baj, hogy még rengeteg ilyen harcom van. pasik miatt, meg úgy egyébként is. és néha elborítanak a harcok, a küzdelmek önmagammal, a gondolataimmal, az érzéseimmel, az álmaimmal, vágyaimmal. és másra már nem is jut időm, energiám... jó lenne ezen változtatni, és leakadni bizonyos dolgokról, emberekről, emlékekről, de olyan szarul vagyok bekötve, hogy nálam ez rettentő küzdelmes mindig, mióta az eszemet tudom. 

amúgy meg mennék már a francba haza, illetve a dokihoz, hogy állítson a gyűrűmön, mert elegem van belőle. de meddig kell még bent szopkodnom??? fogalmam sincs... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése