kedd, december 08, 2009

emberi hangot akartam

hallani, így 10 órányi meló után (és másfél még hátra van), hát felhívtam Zét. najó, kifejezetten az Ő dörmögő, férfias hangját akartam hallani, mert annyira megnyugtat. és annyira szexi. :)
kérdeztem tőle tegnap, hogy nem gondolt-e még szinkronizálásra. szerintem nagy zsé lehetne benne...
arra gyúr egyébként, hogy mint Howard Stern, egyszer majd egy lányt egy hangfalra ültessen, a hangfalon pedig az ő hangja szóljon, és a lánynak attól legyen orgazmusa, hogy ciccereg alatta a láda. hát... jelentem, Zé nagyon jó nyomon jár ezügyben, mert őrületes orgánummal rendelkezik. :)
és tökre magától mondta, hogy ha esetleg el tudom viselni a jelenlétét ma meccs közben, akkor szóljak neki, ha hazaértem.
én meg persze egyből, hogy: "jaj, én már most tudom, hogy el fogom tudni viselni a jelenléted." :) úgyhogy jön. :) és nem bírta ki. tegnap bármennyire is ott tartottunk mindketten, hogy hagyjuk ki a ma estét, egyikőnk sem bírja ki. de így van ez jól. :) 
ja, és megborotválkozik. és ez nem fenyegetés, hanem ígéret. hát nem cuki? :)
najó, picsogás off, melózgatás on. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése