szombat, december 19, 2009

eddig semmi extra

nem volt Zénél az iwiwen, a "magamról" rovat ki sem volt töltve. 
ma fontosnak tartotta, hogy kitöltse, úgy 10 perccel ezelőtt. 
ezt írta oda: "Az élet akkor ér valamit ha úgy és azzal éled ahogyan és akivel szeretnéd. Szerintem..."
(a családi állapotnál egyébként még mindig az van: "egyedülálló".)
ööö... ezt most miért tartotta fontosnak közölni a Világgal? kellene kezdenem vele valamit, kell rajta agyalnom? vagy majd elmondja? rákérdezzek egyáltalán, hogy miért írta ezt oda ki???  
a másik, hogy nyomtam rá még pár napja egy rövid üzenetet a társkeresőn, hogy "imádlak". ez csak egy gomb, egy semmi, egy pillanatnyi dolog. rányom az ember és röviden közli a másikkal, hogy mi a pálya vele kapcsolatban. (kaptam én már ilyeneket, másoktól, akikkel randiztam, hogy: "beleszerettem" meg ilyenek. sosem érdekelt igazán, csak játéknak tekintettem.) persze azonnal meg is bántam, hogy rányomtam, mert 1 másodperc múlva már marhára nem éreztem úgy, hogy meg kellett volna tennem. erre most válaszolt: "Kérlek ne hozz zavarba.Nem vagyok az a pasi akit imádni lehet...Azért jólesik." 
most mi van??? most ezzel baj van? jajnekem... 
semmi sem tökéletes... ezt a pasit meg nem lehet szeretni. nem hagyja... fuck... :S

1 megjegyzés: