kedd, július 20, 2010

rám van szívódva

a macska teljesen. olyan, mint egy matrica, vagy tetkó. levakarhatatlan. nagyon szarul viselte, hogy a hétvégén 3 napig nem voltam vele, cserébe vasárnap este óta, mióta hazaértem, állandóan a nyakamon csüng. és keservesen sír, ha nem foglalkozom vele. ez volt leginkább a nemalvásom oka hétfőre virradó éjjel is. hogy nem bírt magával, velem akart lenni. be is engedtem a hálóba, egy darabig 3-as kifliben feküdtünk, mögöttem Zé, én középen, a hasamhoz meg bepöndörgődzve a macsek, de aztán nekiállt karmolni, meg az arcomon sokkal jobban szeret feküdni, mint máshol, de én meg azt nem bírom érthető okokból. szóval egy idő után kitettem. de akkor meg kapart és nyávogott. Zé néha kiszólt rá, olyankor én nagyon durván elkezdtem röhögni. mert egyszerűen vicces volt. na, hát ezért nem aludtam én az előző éjjel. :) 
továbbra is ragaszkodik hozzám a jószág, tegnap kettesben voltunk, ezt élvezte is nagyon. éjjel is a tenyerembe hajtotta a fejét és úgy aludt, amíg bírtam. hálistennek, ha erőteljesebben rászólok, akkor azt azért érti. :) ma majd megkapja jól a dögönyözésadagját a kis dög, mert feljön Viki Valtival dumizni, macskázni. :)

este 8-kor lefeküdtem egyébként aludni tegnap, de szerintem csak 10 körül alhattam el, addig csak forgolódtam, szenvedtem. viszont végig aludtam az éjszakát, ami azért jó, mert viszonylag kipihenten ébredtem.

Zére még ráküldtem egy sms-t este, tettem egy próbát újfent, hogy kiderítsem, tényleg nem vagyunk-e egymáshoz valók. inkább csak tesztsms volt. hát... nem is értem, hogy miben reménykedtem... ha egymáshoz valók lennénk igazán, akkor nem ilyen választ küldött volna, mint amilyet küldött. ezzel a válasszal sem volt semmi baj amúgy, meg aranyos volt, csak én más fordulatszámon pörgök ezekben a témákban. de az is lehet, hogy fáradt volt és ezért nem reagált úgy, ahogy én elképzeltem. mindegy is. 
ettől függetlenül vagy éppen ezért nagyon jó minden. de nem is gondolom tovább a témát. mert minek. :) élvezem és kész. :)

a látó jól látta az elvágyódásom, pontosan jól látta, hogy Nagy Britannia lesz a cél... most ezt a vasat ütöm, elég keményen. :) még az is előfordulhat, hogy ott leszek az angol-magyaron. :) de pszt! ezt még ne kiabáljuk el... :) nem is élem bele magam nagyon... (najó, azért tegnap este már szövögettem terveket ezzel kapcsolatban, meg elképzeltem, hogy a születésnapomon, az angol-magyar másnapján, Amszterdamban fogok bulizni, mert az jó nekem... ebből persze pláne nem biztos, hogy lesz valami, de ha a Sohoban bulizhatok, vagy a Camdenben, hát nekem az is jó lesz. :) főleg egy jó pasival, aki ráadásul focista... nyammm. :D)

holnap Péterfy Bori a ZP-ben. na, azt már nagyon várom. :) a hétvégén kitaláltam, hogy mit veszek fel. (nőből vagyok, vagymi :P), ma már egészen más összeállítás jutott az eszembe, de csini leszek, az tuti. leginkább szoknyára vágyom, bugyi nélkül, hogy még izgalmasabb legyen a történet. ;)