péntek, július 09, 2010

biztos vagyok benne

hogy reggel Viczián Ottóval utaztam a villamoson, majd a piros 7-esen. :) belestem a napszemüvege mögé és hát azok a szemek... szóval elsőre nem voltam benne biztos, hogy ő az, de aztán teljesen egyértelművé vált. az ő arca, tekintete olyan, ami kb. 15 évvel ezelőtt beleégett a retinámba és ezért soha nem felejtem el. a hangjáról nem is beszélve. bár az nem a retinámba égett bele, hanem az agyamba. :) 
fura volt az egész, mert csak mosolyogtam rá, meg néztem erősen, de nem szólítottam meg. nem mertem. :) én, az Egyetlen Hivatalos Rajongója. (ezt a címet ő adta nekem, még 15 évvel ezelőtt) kísértetiesen hasonlított a szitu a régebbi eseményekhez, amikor követtem távolról az utcán, meg a színház művészbejárójánál vártam rá órákat, meg leskelődtem, meg elmentem oda, ahol lakik... :)
remélem, hogy a nővére még mindig olvas, és átadja üzenetem Ottónak, hogy igen, én voltam az reggel. :) basszus, ráadásul egy helyen szálltunk le, gondolom a filmgyárba ment szikronizálni, vagy valami... hát vicces volt. :) és nagyon jó volt újra látni őt, még ha ilyen "körülmények" között is. jó lenne már színpadon is látni, mégiscsak az az ő természetes közege. :) és igen. még mindig blokkolnám. haj, de mennyire. :)

érdekes, hogy az ő típusa mennyire bejön nekem, hiszen pl. Bauxitért is odavagyok, aki szintén szőke, kék szemű. csak ő egy kicsit most mintha megnőtt volna. (jó, mondjuk izmosodott, nem pacalosodott) szóval Ottó, Bauxit... ezek a szőke, kék szemű srácok a mindeneim. meg a többi... :) annyira azért nem válogatok. :) najó, de igen. :) de vannak egyértelműen zsánereim, akiket előnyben részesítek. :) persze ne felejtsük el, hogy elsősorban a belső tulajdonságok alapján ítélek, nem a külső alapján.

tegnap rendezgettem a dvd-imet, mert nem volt meccs, meg semmi értelmes műsor a tv-ben, így gondoltam, nézek filmet. a Blöfföt néztem meg 148625-ödszörre. :) aztán meg az O.Z.O.R.A. 2006-2007 dvd-t, mert most már, hogy csak 24 nap van hátra, nem fájdítom vele annyira a szívem, inkább kezdem felvenni a pörgést, hangolom magam. tavaly szeptemberben még gyilkos volt ezt nézni, hiszen akkor még 1 év volt hátra a következő fesztiválig, most már csak 3 hét van szinte. :) szóval rendezgettem a dvd-ket és találtam egy felirat nélkülit. beraktam. naná, hogy a Bőgős egyik esztergomi koncertfelvétele volt. :) pfff... már csak ez hiányzott. :) ki is vettem gyorsan a lejátszóból. :)))

amúgy semmi extra történés. hacsak az nem, hogy végre péntek van. :) este házibuli, holnap Vikivel shoppingolás, vasárnap meg punnyadás (nem megyek a Balcsira végül, nincs kedvem), este VB döntő, szerintem egyedül. de főzök majd valami jót, mert ahhoz most van kedvem. :)