hétfő, július 12, 2010

ahogy átböngésztem most

pár dolgot, a Bőgőssel kapcsolatban (hozzáférek ugyebár egy pár dolgához még mindig, meg iwiwen "anyut" is megnéztem rendesen), rájöttem, hogy csak kefélni akar. persze ezt érdekesen adja elő, meg igazából az is érdekes, hogy ez a full happy kapcsolatában felmerült egyáltalán... 
szóval ha előkerül esetleg, akkor majd így állok hozzá.
dughatunk, mert vesztenivalóm nincs, meg jó is lesz, ebben biztos vagyok.
de ennyi és nem több. nem kergetek hiú ábrándokat. néha összejöhetünk kufircolni, vagy bulizni, de az esküvői harangok kongását azért ignorálom. na, nem mintha annyira zúgtak volna azok a harangok, de persze belerebegtem a pilláim a gondolatba, hogy esetleg... a Bőgőssel... újra... vagy bárakármi. :)
de már meg is jöttem. :)

érdekes, hogy annak fényében, hogy átgondoltam a Bőgősös dolgaimat, meg ezzel párhuzamosan a Zés dolgaimat, már nem is esik nehezemre, hogy leváljak róla. mármint Zéről. így esik le, hogy mennyi minden hiányzott nekem abból a kapcsolatból. szóval akár már haverkodhatunk is, mert igazából érzelmeket nem vagyok képes táplálni iránta. 
értékelem, mint embert (fú, hát igen, milyen gáz duma ez, de hát ha erről van szó...), de ennél többet nem érzek iránta. talán soha nem is éreztem, csak a kétségbeesés kiabált belőlem, hogy "juj, itt egy pasi, ragaszkodj hozzá 10 körömmel, mert nem lesz jobb/nem lesz más..." hát a lófaszt! lesz más és lesz jobb. mármint aki nekem jobban megfelel, illetve egymásnak jobban megfelelünk.

ja, hát a Bankár is kezdi már megint... pedig a múltkor egyértelműen megmondtam neki, hogy nem akarok szexelni vele. de azért csak próbálkozik még mindig... a Kos meg hívogat. meg írt sms-t hogy haragszom-e rá, hogy csörögjek rá, hogy beszélni tudjunk. a fasznak kell nekünk beszélni? semmi mondanivalóm nincs az ő számára, engem meg nem érdekel, hogy ő mit akar mondani. és nincs harag, csak egyszerűen nem és kész. a NEM-ből mit nem ért? melyik részét nem?

pfff... csak a baj van... :)