péntek, július 23, 2010

nagyon fáj még

mindig a seggem partja. :( még feküdni sem bírok rajta. Barbi beijesztett, hogy lehet, hogy megrepedt a csont... az mondjuk szép lenne Ozora előtt... 
elég nehézkesen mozgok, nem tudom, hogy holnap este hogy fogok partyzni. de muszáj lesz. :)
Csillagász benyögte, hogy csak lájtosan tolja holnap, meg Ozorára sem jön... hát szép... tényleg egyedül megyek megint. na, nem mintha bánnám igazából, de azért jó lett volna valami cimbisrác. persze, Zé lett volna a legjobb, de ő meg aztán pláne nem csatlakozik. :(

tegnap hazavergődtem a hőségben, aztán csak döglöttem otthon. semmit nem csináltam, de azt nagyon.
megnéztem még a Szex telefonhívásra c. filmet. nem először láttam, de talán most néztem igazán végig. és ez egy jó film. bár ezt eddig is tudtam, de lehet, hogy említettem is már. szóval jó film. ajánlom. :)
viszonylag hamar elaludtam, nem csoda, hulladékság volt.

ma Barbizok munka után. az jó lesz. :)

holnap punnyadás, este meg pörgés. az is. :) vasárnap lecsót főzünk Zével. én mondjuk utálom a lecsót, de most valahogy megkívántam, legalább a szaftját. :) nem főztem még soha lecsót, Zé sem, asszem fel kell hívni anyut egy kis segítségért. meg nem ártana be is vásárolni hozzá valamikor. :) na, majd megoldódik ez is. :)

mennék már a francba, nincs kedvem bent lenni. fáradt vagyok és álmos. :( és a horzsolásaim se szépek. :(