csütörtök, július 08, 2010

mini shoppingot csaptam

tegnap munka után, a kolléganőmmel. vicces volt. az egész áruház rajtunk röhögött. persze csináltuk is a fesztivált rendesen. :) volt egy nagyméretű szivacsmikrofon, egyből meg kellett interjúvolnom a csajszit. hát kész. :) aztán még a bringaboltban is édelegtünk a pasikkal kicsit. na, mindegy. :)

Lakberendező továbbra is hallgat. mondjuk nem értem, hogy miért nem lehet egyszerűen megmondani, hogy "kösz, de kösz nem..." ezt soha sem értettem... jó, persze, van, hogy én is eltűnök pasik elől, de akkor már a randin vágható, hogy nem lesz folytatás. lehet, hogy most nekem is vágnom kellett volna? áh... az is igaz, hogy a szakirodalomban az van, hogy a pasik nem telefonálnak azonnal, másnap, hanem majd kicsit később, mert ők így működnek. úgyhogy ezért sem cseszegetem a srácot. mert minek. meg amúgy sem hat meg a történet. a skorpióságát kipróbáltam volna az ágyban, de egyébként nem zokogok utána egy percig sem. :)

az a baj, hogy alapvetően a BalatonSoundon kéne most lennem, és nem a zirodában. :( ez a legfájóbb pont most az életemben. :( jójó, a sok köcsög nem hiányzik, meg a diszkós luvnyák, de a fellépők, meg Zamárdi az igen. de O.Z.O.R.A. már csak 25 napnyira van... azt már féllábon is kibírom. :)) előtte meg lesz még egy buller a Normafánál, és biztos jó lesz. :))

holnap mentem volna Agárdra Vikiékkel, de közben Valti megbetegedett. szerencsére nem súlyos, mert már jobban van, de amint úgy volt, hogy mégsem Agárdozunk, én elköteleződtem egy holnapi házibuliba. így viszont szombaton Vikivel shoppingolunk, ami nekem amúgy is tervben volt, szóval azért csak együtt és csak hasznosan töltjük majd az időnket. :)

nem megyek a Balcsira, nincs kedvem. :( meg inkább nem vonatjegyre költeném a pénzem, ha nem muszáj. helyette majd vasárnap este lehet, hogy megint felmegyek azokhoz, akikhez a Balcsira mentem volna, és együtt nézzük a VB-döntőt. :) oszt megint ottalvós buli lesz. :)))

a macska már jobban van, már eszik és nem okádik. :) vettem neki tegnap egy játékot, persze le se szarta (mondjuk le se hányta, és ez jó :D), de inkább csak félt tőle, pedig tök vicces. na, majd belejön. :)

és megvettem végre azt a cigarettatárcát, amire azóta vágyom, mióta az eszemet tudom... a Bőgős is ígérte már, hogy kapok tőle, meg Zé is faggatott anno, hogy milyet szeretnék, oszt mindegyik szart a fejemre. hát megvettem magamnak. szép nagy kenderlevél van rajta. zsönyörűséges. :) és kibaszott olcsó volt. :) oké, nem ezüst, de majd a következő az lesz. :)

jó régen szexeltem már. nem tudom a napját, de tényleg... valami eü. szex volt az uccsó, még Zével, de még 1802-ben... kezdek bepókhálósodni... :( kívánom az aktust, de nem mindenáron. inkább kivárom, hogy tuti jó pasit találjak hozzá. mármint akivel tényleg jó minden. :) addig meg lesem a csajokat... a Lakberendezős randin is csorgattam a nyálam... hát micsinájjak, ha "kicsit" biszex vagyok?? nincs ezzel semmi baj. szerintem. :P