péntek, július 16, 2010

mozdulni sem bírok

annyira le vagyok amortizálva. este átjött megint Zé. csak aludni. de mivel szerda éjjel, illetve csütörtök reggel nem fejeztük be, amit elkezdtünk, így végül tegnap este történt meg. most én voltam a soros, hogy pörögjek, meg is tettem. :)
klassz volt nagyon. aztán együtt aludni, majd együtt ébredni is.
én nem tudom mi ez egyébként, de jó nagyon... és ennél több engem nem is érdekel. :) Zé is jól érzi így magát, meg én is. pont ezért nem vagyok hajlandó kattogni rajta. meg nem is érdemes. meg nem is olyanok az érzéseim, gondolataim a helyzettel és Zével kapcsolatban, hogy kattogni kéne rajta. és ettől még jobb. :) mindkettőnknek. :)

már megvannak a közös programjaink is a közeljövőre nézve. szerdán Péterfy Borira megyünk a ZP-be. Zé még nem látta Borit élőben, én meg nem voltam a ZP-ben 2 éve, együtt meg pláne, úgyhogy jó lesz. :) szombaton meg újra Normafa, a Csillagász megint bevisz, úgyhogy az kötelező. :)

utána meg már csak egy hét, és indulhatok Ozorára. el sem hiszem, hogy már csak 17 nap van hátra... :)