szombat, március 13, 2010

tegnapi levél Zétől

"Teljességgel érthető a haragod,dühöd és keserűséged.Tisztában vagyok vele hogy mindent megtettem hogy így legyen.
Nem mentegetem magam,nincs mentségem.
Soha nem tartottam magam az Igazság bajnokának,sem az őszinteség szobrának.Mint mindenki,én is hazudok.
Rengeteg igazság van abban amit írtál.Nem azért"dugtalak"meg hajnali 3-kor mert még aludtam.És jó volt Veled minden,mert ugyanazokat a dolgokat kedveljük.És tudom,soha nem találok hozzád hasonló lányt.
Nem mertem magam elkötelezni melletted,főleg két ok miatt:
-jó lesz Veled és majd szarul járok
-a múltam is túl sűrűn eszembe jut
Ezek után elkezdtem építgetni magamban egy falat,amely egyre inkább elválasztott Tőled.
És legkevésbé a tested zavart.Ez csak kifogás volt részemről.Való igaz,nem viselem túlzottan jól az érzelemkitöréseket.DE:nekem is jólesett hozzádbújni
De könnyebb(?)volt elmarni Téged magam mellől mint kimondani:jó Veled.
És nem tudom elmondani mennyire szégyellem és utálom magam azért amit és ahogy tettem.Anélkül hogy igazán lehetőséget adtam volna magunknak.
De itt már nem lehet feledtetni ezeket a dolgokat.Megérdemlem amit kapok.

A könyveidet visszavinném vasárnap.
zé"

1 megjegyzés: