hétfő, március 08, 2010

még két apróság

eszembe jutott, amit persze napközben elfelejtettem megírni.
az egyik, hogy miután szexeltünk éjjel, ránéztem az órára, hogy már 8-a van, akkor benyögtem Zének, hogy boldog névnapot, nekem meg boldog nőnapot. és köszi az ajándékot (szex). :D

próbáltunk ezután visszaaludni, erre a macska elkezdte kaparni a szobaajtót. Zé tök nyugodtan felkel, kinyitja az ajtót és hangosan, a brutál rekedt hangján (most, hogy beteg, még százszor rekedtebb, mélyebb, füstösebb a hangja, mint egyébként. dupladörmi. :D) azt mondja a macskának: "FÖRM!!!" majd becsukja az ajtót és visszafekszik. a macska elkussolt, én meg sikítva röhögtem ezen percekig, de rázkódva, hogy nem hiszem el, mekkora idióta... hogy így ráFÖRMedt a macskára. :)))
felhívtam most munka után, hogy akkor mi legyen, hol alszunk, vagy mivan, aztán a beszélgetés végén még bedobta, hogy FÖRM... hát vinnyogtam a buszig. :)))

ja, és találkoztam LAndieval, aki belémvágta az ideget egy pillanatra. najó, míg hazaértem, addig remegett a gyomrom. mert azt mondja, találkozott Zével. meg dugtak is. a hétvégén. mondom: MIVAN??? aztán persze kiderült, hogy szivatott, de tényleg találkoztak, és szerinte nagyon cuki Zé, bár magasabbnak gondolta. aztán már csak azon filóztam, hogy miért találkoztak tegnap, ha ma nekem is mondta, hogy hozzak neki is. de aztán eszembe jutott, hogy az ismerőseinek kellett, akikkel tegnap pókereztek... de azért most értettem meg igazán, hogy kb. belehalnék, ha megtudnám, hogy Zé mással is... szóval ez egy kurvaszar vicc volt, mert LAndiet nem kell félteni... :S és hát Zé a megállapodásunk értelmében szabad ember... ufff... ez azért durva... nem akarom tudni, ha netán mással is... egyelőre nem bírnám ki... túl sokat jelent nekem ez az ember...

ja, és Barbi szerint Valakinek írt levelem elég köcsögre sikerült, hogy nagyon durván kiosztottam, és hogy ezek után ne is reménykedjek abban, hogy esetleg akár egy szép emlék is maradhatok a fiú számára, mert nagyon durván leoltottam... pedig nem volt szándékomban... jó, hát igazából néhány dologban szerettem volna helyretenni az elképzeléseit, szerettem volna, ha nem hiszi magáról azt, ami nincs is... lehet, hogy inkább magamban kellett volna tartani? nem akartam megbántani, mert tényleg nem érdemli meg... ezúton is elnézést kérek tőle... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése