csütörtök, március 25, 2010

minden egyes esemény

ami történik velem mostanában, közelebb visz életem megoldásához. azt hiszem... legalább is most úgy érzem.
megvolt a tegnapi "vakdugás", ahogy Barbi aposztrofálta. jó, nem egészen "vakdugás" volt, mert láttam az illetőről fotót, meg beszéltünk telefonon, de hát nevezhetjük annak.

már a készülődés sem volt egyszerű. rég el kellett volna indulnom, amikor rájöttem, hogy olyan elképesztően vagyok felöltözve, hogy így aztán tuti nem teszem ki a lábam az utcára. már majdnem lefújtam az egészet, de aztán mégis elindultam. eldurrantottam egy fél cigit indulás előtt, ennek az lett a következménye, hogy egyrészt nyíltan flörtöltem a szembejövő pasikkal, az utcán, a bkv-n... szemeztem velük, mosolyogtam rájuk.
a buszt aztán végig vihogtam, de sokszor pukkadozva (közben zenét hallgattam), mert eszembe jutott Zé néhány nagyon szellemes és számomra kedves dumája, beszólása, és egyszerűen nem bírtam ki, röhögnöm kellett. ráadásul a zene is olyan volt a rádióban, hogy csak rá tudtam gondolni (Groove Armada: Friends c. számának egy remixe), szóval remek volt. mondjuk útközben megint átvillant az agyamon, hogy mit csinálok már megint, mit keresek én itt és a többi, de persze mentem, rendületlenül. akkor már nem volt kérdés. ráadásul magassarkú cipőben, ami majdnem 1 éve nem volt a lábamon, de egy darabig nem is lesz... :)

15 perc késéssel értem a tett színhelyére. Mr. K (ő kérte, hogy nevezzem így) beengedett, beszélgettünk 10 percet, aztán elvonultunk a galériájára, tovább beszélgetni. najó, szexelni, persze. :) közvetlen volt, mintha már ezer éve ismernénk egymást, de látszott, hogy ez tényleg csak szex, mert nem finomkodott, még csak nem is próbálta a "jobbik" énjét előhozni, azon kívül, hogy persze férfiasan viselkedett, lesegítette pl. a kabátomat. vagy nem is tudom. persze, nem is akartam, hogy meggyőzzön arról, hogy ő számomra az Igazi, de valahogy mást vártam. mondjuk, már a telefonbeszélgetésünk után vágtam, hogy milyen típusú pasi, és persze azt is vágtam, hogy nekem ez a típus nem jön be. 
a szex jó volt, érdekes volt, nem mentem el, de szanaszét begörcsölt mindenem, úgyhogy én voltam a hibás, Mr. K egy percig sem, sőt, mindenáron azon volt, hogy nekem is jó legyen, ha már neki jó. tehát szó nem érheti a ház elejét.
jó 2 órát basztunk el, szó szerint, aztán felöltöztem és hazabotorkáltam. Mr. K kifejezte igényét aziránt, hogy szeretne még velem szexelni, én viszont úgy érzem, vele elég volt ennyi.

hazafelé azt hittem, hogy elhagytam az öngyújtómat, sokáig szemmel vertem is, aztán kiderült, hogy mégsem. na, mindegy. beugrottam még a Mekibe, mert éhes voltam, aztán otthon ettem és lefeküdtem aludni.

éppen lekapcsoltam a villanyt, amikor a macska meglátott valami muslincát és próbálta elkapni, de a hirtelen lett sötétben elvétette (még villanyfénynél kezdett ugrani, de én ezt nem figyeltem) és lezuhant az ágy mellé, felborítva két ásványvizes palackot, amikben még volt víz, iszonyat nagy zajt csapva. felkapcsoltam a villanyt, hogy megnézzem mi van.
erre látom a tényállást, meg hogy a macska áll az üvegek mellett riadtan, néz rájuk, hogy ez most mi, meg néz rám, aztán elrohan. én meg térdelek az ágyon, nézek lefelé, hogy mi történt, mi van ott. erre a macska nem ám, hogy kirohan a szobából, hanem felugrik mellém az ágyra és néz ő is rám kikerekedett, érdeklődő szemekkel, meg aztán lefelé, hogy "na, nézd már, mi ez itt? mi történt?". hát, mondom a macskának: "te csináltad baszki, mit játszod a hülyét? de megzabállak, annyira cuki vagy!!!" :) és vihogtam még ezen egy darabig. :)

hogy mi a konzekvencia a tegnap estével kapcsolatban? hogy nem kell nekem szexkapcsolat. mert már nem tudok, nem vagyok képes érzelmek nélkül szexelni. egyszerűen nem kívánom úgy, abban a formában, ha minimális szimpátiát sem érzek az illető iránt. és egy kicsit úgy éreztem magam, mint akit kihasználnak. persze, én is lehettem volna kihasználó, valamilyen szinten az is voltam, meg aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók, szóval ne járjon a szám, de rohadtul szar érzés volt. még annak ellenére is, hogy Mr. K elégedett volt a "teljesítményemmel". mert nyilván a testemmel pl. nem. vagy hát nem tudom. erről nem is beszélgettünk, de nem tett rám semmi pozitív megjegyzést, csak azzal kapcsolatban, hogy milyen jól szopok. hát ja, ezt meg eddig is tudtam. :)

szóval nem kell nekem szexpartner, nem kell nekem ágyról ágyra mászkálás, legalább is idegenekkel nem. majd jön az Igazi, akivel egyből lesz szikra, meg minden fasza, kívánjuk egymást, és bejön egymás stílusa. de addig inkább vagyok egyedül és tárcsázgatok a tévé előtt, mint hogy még egyszer ilyenbe belemenjek. 
az más, hogy mondjuk 76-ossal, a Kossal, vagy netán Zével összefeküdjek, mert ők azért mégiscsak az életem részei, jó ideje és elég mélyen. de nem kutatok új skalp után. egy darabig biztosan nem.

az a nagy büdös helyzet, hogy Mr. K nálam már a csóknál megbukott. Zé és a Bőgős csókjait nem igazán lehet egyelőre überelni. meg 76-osét sem. de Zé a leggyengédebb, legkedvesebb, legfinomabb mind közül. és amikor erre a következtetésre kell jutnom, akkor nem csoda, ha leginkább az ereimet vagdosnám fel, raklap számra, mert hát tudom, hogy Zével úgysem lehetek boldog. és ki kell várnom, hogy jöjjön az, akinek jönnie kell. és az majd biztosan ultrabrutál jó lesz. csak addig tartsak ki és maradjak életben... 
jó, most nem kezdek el befordulni megint, legalább is nem szeretnék, de megint fos kedvem van. el is bőgtem magam itt hirtelen, ahogy Zé eszembe jutott... nem az én utam, nagyon jól tudom, csak baromi nehéz. meg a szomorúság kiirtása is. hogy mi nekem a keresztem? ha tudnám... vissza kell menni a látóhoz... meg kell kérdezni, hogy miért van nekem a szexeléssel ilyen bonyolult viszonyom, mit követtem el előző életemben, hogy vagy nem bírok magammal és állandóan kefélni akarok, vagy befordulok és mindenki hagyjon békén, vagy csak a szerelmet hajszolom... nem tudom, nem értem...

és fura, mert nem hajszolok már tulajdonképpen semmit. nem keresek a neten társat, most már a szexpartner keresést is leállítottam. remélem, ez egy jó lépés az Igazi felé. hogy nem keresem, hanem hagyom, hogy rámtaláljon. csak ne lennék ilyen kibaszott türelmetlen.... :) persze, mindennek megvan a maga oka. ha türelmetlen vagyok, ha szomorú vagyok, ha keresek, akkor nem fog jönni. le kell nyugodnom, le kell higgadnom. rendeznem kell a soraimat. össze kell szednem magam.   önmagammal kell foglalkozni, azt előtérbe helyezni és nem másokat.

12 megjegyzés:

  1. na bazz,
    pont ezt írtam múltkor a érettnők-ön, hogy inkább ne legyen szex, ha nem olyannal van, akiben nem fog meg valami.
    sajnálom azért, hogy neked is ezt dobta ki a kocka, mert szar tud lenni, de remélem bejön hamarosan a képbe az a faszi...

    de azért ne bízz teljesen abban amit az a "látó" mondott. az elmúlt egy évben egy olyan cégnél melóztam, ahol hegyekben voltak a látók (ha érdekel elmesélem) a 99%uk akkora csaló!

    ja és überbuta vivike miatt nehogy már lelépj!
    R.

    VálaszTörlés
  2. Marion!

    Kééérlek ne "látózz"!!!! Léééégyszi neee! Ez akkora csapda, hogy csak na. A jelen legyen a fontos!!!! Értem én, hogy az ember néha kétségbe tud esni, és kapaszkodik mindenbe, de inkább a barátaid legyenek a "látóid". Hidd el, a többi csak pénzkidobás!

    Csoda

    VálaszTörlés
  3. Nekem volt egy nagyon nehéz időszak az életemben, amikor a ji-csing nevű jóslás segített.

    Ha van kedved, nézz bele. Természetesen nem mond meg semmit, hogy mi lesz veled, de sztem fogod tudni, hogyan használd. Esetleg ha van kedved, szívesen beszélek róla, én hogyan használtm.

    www.astronet.hu - a lap alja felé

    felnőttM

    VálaszTörlés
  4. Szerintem Marion így is TÚL sokat agyal. :o)

    Persze értem én, hogy nem árt azt se, de minden tettet, szót ennyire túlkomplikálni, magyarázatot keresni minden betűre már felőrlő lehet.(Ezt a konzekvenciát a blogod elolvasása után vontam le, nem csak ebből az 1 posztból.) Mozdulj ki, Marion! És beszélgess sokat, sokféle témában a barátaiddal. Az előbb fog segíteni, mint bármi más.

    Csoda

    VálaszTörlés
  5. hűűű, mennyi okos tanács... Marikám, csak győzzed! ;)

    VálaszTörlés
  6. 1. Fogyj le. Ebben a korban fél év alatt megoldod.
    2. Festesd át normális színre a hajad. Kültelki. A ruhatáradat nem ismerem, de sanszos, hogy azt is le kell szép lassan cserélni.
    3. Legkésőbb két év múlva szülj egy gyereket, akkor is, ha nem lesz élettársad.
    4.Tanulj, hogy 10 év múlva is legyen esélyed a munkaerő-piacon.
    5. Nincs igazi. Emberek vannak.
    6. Nyilvánosan ne nyivákolj. Az énblogok szánalmasak. Tartás.
    7. Fogyj le.

    VálaszTörlés
  7. Amit mondtam, nem feltétlen agyalás. Rám pl. megnyugtatólag és lenyugtatólag hatott. A beszélgetés nagyon kell - kivéve, ha a barát is csak felzaklatni tudja.

    VálaszTörlés
  8. Marion von Finkenstein2010. március 27. 11:30

    nem akartam, de muszáj reagálnom. leginkább shophienak:
    1. le fogok. ha 50 kg-ot le tudtam adni, akkor ez a pár kiló nem fog gondot okozni.
    2. Lakatos Márk szerint, akinek igenis adok a véleményére, semmi gond a hajszínemmel. a ruhatáram lecserélése folyamatban.
    3. mégis kivel basszak ki, hogy gyereket csináltatok magamnak? különben meg mire? hova? mikor egyedül is éhen döglök. normális vagy? és mi abban a boldogság, hogy egyedül nevelek egy gyereket? akkor inkább ne legyen soha. mert a gyerekkel se akarok kibaszni, hogy nem lesz normális apja.
    4. teljesen jó a szakmám, egy folyamatosan fejlődő szektorban dolgozom, középvezetői beosztásban, bár persze jó pap holtig, de akkor már inkább kedvtelésből fogok tanulni.
    5. de van. az egy dolog, hogy te esetleg nem azzal élsz, hanem valami emberrel.
    6. ja, persze, az énblog szánalmas. sajnálom azt a több százmillió szánalmas embert, aki a világban él és énblogot vezet. übergáz.
    7. hát ez gáz, amit nyomatsz. te biztosan 20 kg-s vagy és boldog. nem irigyellek, egy percig sem.

    igazából nem is értem, hogy miért baszom fel magam olyanon, aki nyilván néhány poszt elolvasása után alakít ki véleményt, és osztja a kurva sok észt, ami van neki. de nem bírtam megállni, hogy ne válaszoljak.

    VálaszTörlés
  9. Marion
    ne bassz ki senkivel, a te dolgod,a te életed, kurva nagy boldogság egy gyerek. Mindent felülír:)
    Ha olyan baromi jó a munkád, akkor nem halsz éhen, és akkor a gyerek se fog.

    Nincs igazi. Szépségek vannak, boldogságok vannak, elmúlnak, megint vannak, megint elmúlnak.

    Igen, az énblog szánalmas. Übergáz.

    Ki a tököm az a Lakatos Márk?:)

    Marion.
    Ebben a korban két dolgot tudsz visszavonhatatlanul elbaszni:
    -gyerek
    -tanulás

    A többi nem érdekes.

    Üdv.

    VálaszTörlés
  10. Sophienak...

    Te egy seggszappan vagy!!!

    Marion meg nem... ez a különbség...

    Jahhh...és a szánalmas is TE vagy sophie... nem az ÉN blogok...különben nem tudnál ennyi sületlenséget írni!!!

    Tsókolom! :DDD
    És igen is kellenek a Látók!! (legalábbis nekünk) :))))

    Vikuska

    VálaszTörlés
  11. Vajon létezik az Igazi?
    Az Egyetlen, aki nekünk teremtett, és akinek mi teremtettünk?
    Egy biztos: Isten is sokféle van, egy a keresztényeknek, egy a zsidóknak, egy a buddhistáknak, egy a stb, stb, nem is beszélve a régi görögökről, rómaikról, akik valóságos istenarzenállal bírtak.
    Úgy gondolom, hogy a szívügyi igazi is valami ilyesféle dolog lehet. Hinni ugyan lehet benne - de megjelenése a személyes életünkben örök ígéret marad.
    Mert egy az isten, de számtalan az ő prófétája.
    Szóval maximum a prófétákat lehet berántani az ágyba, de ez persze korántsem ugyanaz, mint az Örök Ígéret elébe járulni.

    Egyébként pedig jómagam is jártam Látónál ebben a témában, de lelombozta a lelkesedésem: az én igazim Napóleon seregében volt tábori kurtizán - elkerültük egymást, istenem. Van ilyen is.

    Csíra bácsi

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Kicsit későn reagálok, mert most jutottam el odáig hogy elolvassam az utolsó pár hónapot. Nagyon jól irsz, tetszik a stilusod:)
    Örülök, hogy jársz sportolni. Te bombázó leszel! Ilyen széparcú lányt ritkán látni!

    Amiért ideirtam ezt a megjegyzést:
    Sejtem ki "Mr. K" - nem vesztettél sokat:)))

    VálaszTörlés