péntek, január 15, 2010

nyugger üzemmódban nyomtuk

tegnap este. leginkább Zé. bár napközben még azzal "traktált", hogy szexelni akar este, végül semmi erőnk nem maradt ehhez. főleg neki nem. fél10-kor már aludt. én még 1 órát szüttyögtem a kanapén, jazzt hallgattam, boroztam, cigiztem, de aztán betakarodtam mellé dögleni.
jó érzés volt, hogy ott alszik a hálómban. legszivesebben bementem volna, csak úgy, és belesuttogtam volna a fülébe, hogy szeretem. de nem tettem meg. 
ma nála alszunk, végre. a macskám ivarzik, úgyhogy ezért is jó, meg azért is, mert szeretek nála lenni. bundáskenyér lesz a vacsi, mert tegnap végül nálam nem lett belőle semmi. igaz, hogy hétvégén dolgozik, de szombat este azért a partizást nem akarjuk kihagyni. :)
ha még TG is csatlakozna, na az lenne csak a fullfrankó. :)))
mi van még? semmi extra. öröm, bódottá. :)))
jó hétvégét Neked is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése