csütörtök, január 28, 2010

látnom kellett volna

a jeleket. észre kellett volna vennem előbb, hogy Zé tulajdonképpen tényleg egy beteg ember, mégpedig skizofrén.
tegnap este szakított velem, mondván, ő nem tudja tovább folytatni ezt, ami közöttünk van. de nagyon sajnálná, hogyha többé nem állnék szóba vele.
az indok? hogy van valami régi teher, amit cipel magával és ezért.
persze én mondtam, hogy ez nagyon gyenge indok. majd összeszedtem a cuccait, beleraktam egy szatyorba és kitessékeltem a lakásból, és elmondtam neki, hogy kezdheti sajnálni (mármint azt, hogy soha többé nem állok vele szóba). ő még köszönt, hogy szia, én meg szó nélkül becsuktam mögötte az ajtót.
hát ennyi. 2 hónapot sem bírt ki ez az egész.
persze tele vagyok kérdésekkel, de mindenre a válasz az, hogy ez a pasi tényleg nem normális. hullámzó a kedélyállapota, hullámzó, hogy mikor mit akar stb. én meg ezt nem bírom. barátokat meg nem gyűjtök. ez az MCSB duma ez nagyon gáz. miért nem mondta azt, hogy "baszki, baromi jó fej vagy, de nincs gusztusom ahhoz, hogy megdugjalak..." és akkor ez tiszta sor.
nade nehogymár egy pasi őszinte legyen és egyenes... hát ki hallott már ilyet?
csak azt nem értem, hogy akkor minek vitt el a családjához, miért csinálta az, amit? miért köszönt el még tegnap napközben is úgy telefonon, hogy "csókollak Drága" és a többi. megint megettem kanállal valamit, amit nem kellett volna. de hát ki tudta ezt előre?
persze a Tesómnak lett megint igaza, hogy ne tulajdonítsak nagy jelentőséget annak, hogy elvitt Zé a húgához, mert beszéltünk arról, hogy akkor mi van velünk? addig ne foglalkozzak ezzel. én persze ettől kiborultam, hogy miért rontja el a Tesóm az örömemet, de a 10 évvel több tapasztalatot, amivel ő rendelkezik, képtelen vagyok behozni és feldolgozni. ezek után már csak rá fogok hallgatni. mert nagyon jól látja a dolgokat. 
na, hát itt állok, megfürödve, és kicsit értetlenül, de lassan tényleg nem tudok semmin meglepődni. nálam bizalmatlanabb nőt nem hord a hátán a Föld ezek után, az biztos. azt sem hiszem el most már egy pasinak sem, amit kérdez.
persze visszaregeltem mindenféle társkeresőre, bár a belemből gyűlölöm az összes gecipatkány, érzelmi nyomorék faszpörgettyűt, de nem tudok egyedül élni, mert egyszerűen nem vagyok képes rá. és ha így nem sikerül, hát irány a Sláger Terasz... állítólag jó a felhozatal a korosztályomban.
parádés. 

12 megjegyzés:

  1. tökköm, mikor jössz már rá, hogy a szájbavert társkeresőkön csak ilyen hulladék defektes fostaligákat fogsz találni...

    tg a társas kapcsolatok tanszékről

    VálaszTörlés
  2. No problem! Aláírom hogy az összes társkereső monnyon le.
    DE emellett soxeretettel várjuk a javaslatokat a párkeresésre vonatkozóan, a társas kapcsolatok tanszék tanult professzoraitól, a szájbavert társkeresőt kiváltó lehetőségekre...
    Barbi

    VálaszTörlés
  3. hát emberek közé kell menni.
    illetve a legfaszább, az ismerősök összes ismerőseit lecsekkolni, hátha. :)

    én is ká sokat 'optam ezzel, szóval tudom, hogy nem egyszerű. de végül az utóbbi bejött. :)

    tg as prof. em. dept. of social relationship of human beings

    VálaszTörlés
  4. Marion von Finkenstein2010. január 28. 12:00

    haggyad Barbi, megyünk a Sláger Teraszra, oszt jóvan.
    tg: erről meg annyit, hogy még egyszer se mentünk el együtt bulizni, még esélyem se lehetett arra, hogy akár a te fiú haverjaidat megismerjem. de hát nyilván te már tudod jól előre, hogy úgyse teremne ott számomra babér, nyilván ezért rejtegeted őket előlem.

    VálaszTörlés
  5. Holnapután ott fog állni a küszöbödön, bánatos kutya szemmel és ha nem vagy erős, ez lesz állandóan, nem kellesz-kellesz, egyébként ezt borderline-nak hívják. Én meg akartam váltani az akkori pasimat persze, aztán 6 év után teljes idegroncsként, kisemmizve ott is bírtam végre hagyni.
    Ha tudod, ha bírod, hajtsd el a francba, másképp véged van.
    Panni

    VálaszTörlés
  6. Marion von Finkenstein2010. január 28. 15:08

    Panni: ugyanez jutott nekem is eszembe. mert eddig is ugyanez volt. ha kirúgtam, akkor mindig visszajött és meg akarta beszélni és folytattuk. aztán megint nem kellettem.
    bele fogok halni, de ha mégis ott fog állni a küszöbön (amiben azért igazából nem hiszek), akkor kemény leszek, mint a gyémánt.

    VálaszTörlés
  7. rejtegeti őket a csokonyavisontai dervis...
    szinte mindegyik töltőn van most, de közös bulit sose fújtam le. :)

    tg

    VálaszTörlés
  8. tg: jujjj... nem fújtál le, de nem is szerveztél semmit.
    na, mindegy. akkor legalább arrafelé mindenkinek megvan a párja. ez is valami. nem mintha most vigasztalna... :(

    VálaszTörlés
  9. nem szerveztem, de ezt ne is ródd fel, mivel te is csak egy barátnődnek mutattál be, és hát azt a sztorit is ismerjük ugye.... :))

    tg

    VálaszTörlés
  10. Partifészek! Sláger terasz mikor nyit? ;-)
    B.

    VálaszTörlés
  11. Ott fog állni, nyakamat rá...
    Úgyhogy el is kezdhetsz erősíteni.
    P.

    VálaszTörlés